دانشگاه

تب‌های اولیه

4 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
دانشگاه

متاسفانه بیشترین منبع فساد از دانشگاهها سرچشمه میگیرد.چرا باید یک دختر در شهری غریب درس بخواند.معلوم نیست که چه بر سر او خواهد آمد.بنده با بی دین کاری ندارم .از طرف دین میگویم مگر یک زن مسلمان باید به دانشگاه برود و در هر رشته ای درس بخواند.اگر درس بخواند توقعاتش بالا میرود و دنبال درآمد میگردد و جامعه کاری را به فساد میکشد که منجر به طلاق های متعدد میگردد.پس اینجا وظیفه مرد چیست؟فرزندان آن خانواده چگونه تربیت میشوند؟آیا زن و مرد بفکر درآمد خودشان هستند؟پس اگر اینطور باشد ازدواج چه معنایی دارد.ای مردم:مگر دین این را میگوید.متاسفانه تو این زمونه اگه در برابر حق سخن بگویی سرتو زیر آب میکنند.فقط ما باید با انجام ندادن گناه از خدا بخواهیم تا فساد را ریشه کن کند در غیر ایصورت بر همه ما عذاب نازل میشود.والله اعلم

برچسب: 

دوست گرامی سلام
بیزحمت پاشید یه آبی به دست صورتتون بزنید چند قدم راه برید بعد دوباره بیاید پای سیستمتون . مثل اینکه گُر گرفتید . حالا چرا ؟ الله اعلم
من یه سؤال از شما دارم . کجای دین گفته دختر درس نخونه ؟ مگه پیامبر اکرم (ص) نفرمودند :« طلب العلم فریضة علی کل مسلم و مسلمة » فریضه یعنی واجب . درسته که بعضی از رشته ها واقعا برای یک خانم نا مناسبه ولی قبول کنید اگه خانما توی جامعه حضور نداشته باشند یک پای اون میلنگه .
شما تصور کنید مادری رو که بی سواده . این مادر چطور میتونه با این همه پیشرفت سریع علم بچه های باسواد به درد جامعه بخور تربیت کنه ؟
باز هم قبول دارم که خانما نباید شغلای غیر ضروری رو اشغال کنن ولی دوست گرامی این هیچ ربطی به دین نداره . متأسفانه فرهنگ جامعه خراب شده .
در ضمن اگر تربیت خونوادگی یه دختر اونقدر ضعیفه که با رفتنش به یه شهر دیگه دچار فساد میشه مطمئن باشید اگه دانشگاه هم نره بالاخره این اتفاق میافته . نباید تقصیرا رو گردن دانشگاه انداخت .

بنام الله
با صلوات بر محمد وال محمد

سلام
قران به ما مسلمانان پیامبر را بعنوان اسوه (الگو) معرفی می کند به طبع اهل بیت (ع) هم الگو هستند حضرت فاطمه (س) هم الگوی زنان جامعه اند( ایشان الگو برای تمامی انسانها هستند) حضرت زهرا عالم به تمام معنا بودند پس دوست عزیز eslam این نمیشود که زنان درس نخوانند اما از یه لحاظ هم حق دارید و باید فکری شود برای دانشگاهها .البته اول باید خانواده ها فکر کنند که مثلا دخترشون یا اصلا پسرشون از جنوب کشور میره شمال کشور واسه کاردانی حالا یه ارشد بود باز مورد قبول است

سلام
بازم شروع شد:vamonde:
برادر ها وخواهران من قبلا این بحثا شده تقریبا به جایی هم نرسیده و فکر نکنم به جایی برسه. چون هرکی حرف خودشو میزنه و دلایل خودشو برای حرفاش داره.
عاقبت این تاپیک هم مثل بقیه بحث هایی که درمورد درس خوندن و نخوندن خانوما هست احتمالا به جنجال میکشه و قفل میشه.
[="Red"]پیشنهاد می کنم یعنی اینطوری بهتره بحث رو عوض کنید و درمورد وضعیت دانشگاه های ما صحبت کنید. الان چند سالیه که دارن درمورد اسلامی کردن دانشگاه ها فعالیت می کنن و سال قبل هم همایشی با همین نام در یکی از دانشگاه ها برگزار شد. مقالات خوبی هم به همایش رسیده بود. پس نیرو و پتانسیل جوان خودشون می تونن تو این عرصه صاحب نظر باشن.[/]
اگه دانشگاه های ما فضای مناسبی برای تحصیل و فضای کاری کشور برای خانوم های جامعه اصلاح بشه چرا که نه! خانوم می تونه در جامعه بهترین فعالیت و مفید ترین فعالیت رو داشته باشه.
باتشکر
موضوع قفل شده است