موسیقی شیطان

تب‌های اولیه

61 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال

سلام خدمت دوستان

خیلی ناراحت شدم که چرا این تاپیک را الان دیدم

اما

چند تا فیلم از موسیقی برگردان و همچنین سخرانی استاد رائفی پور در مورد موسیقی دارم که انشاالله فردا از دانشگاه براتون آپلود میکنم

بعد که مشاهده نمودید

منتظر نظراتتون می مونم .

به نام خداوند بخشایشگر و مهربان

شما می گویید که موسیقی بل و ول و .... یادمه چند روز پیش حاج آقایی آمدن و گفتن موسیقی بر دو نوع هست و یه نوع دوروی و نوع دیگر خطی هست و خطی موسیقی ای است که مغذ رو خط خطی می کنه مثه همین پاپ و راک و ..... ولی موسیقی دوروی همانی هست که در زمین جریان دور زدن سلول و .... هست و یه جورایی ربطش داد به استاد شجریان ! بعد یکی ازش پرسید آقا موسیقی کلاسیک هم همینطوره ، گفت من نمی دونم کلا همین نوع موسیقی ها هست همه !!!!!!!!

خب ، شما اصلا فکر کنید که شیطان نبود ! ...... شیطان گمشد .... نابود شد ...از بین رفت ......
خدا از اول به ما عقل داد ، به ما ذهن خلاق داد ، به ما مغذی داد که تمام استعداد هامون و رفتارمون و ... در آن هست ! سمت چپ مغذ برای ریاضی و حساب و علوم منطقی هست و پشت سر مغذ برای استدلال و دین و .... هست و مهم تر از همه سمت راست مغذ که قسمت ادبیات و هنر و تخیل انسان هست ...

اگر شیطان هم نبود ، باز هم این موسیقی متال ، این موسیقی راک ، این موسیقی سنتی و پاپ و .... بوجود میومد ، چون چیزی نیست که خدا به ما نداده باشه و ساخته بشر باشه به کمک شیطان .... این موسیقی ها ساخته ذهن خلاق و الهام گرفتن از اتفاقات دور و بر ماست ، حال چون شیطانی وجود دارد ، خیلی ها از موسیقی متال و یا راک سواستفاده می کنند و نوع موسیقیشان وحتی کلمات متن شعر را هم ضد خدایی می سازند .

خب ، ما از یک طلبه ی جوانی که داشت دکترایش را می گرفت ، پرسیدیم که آیا در قرآن هم آیه ای آمده که موسیقی را رد کند و بگوید حرام است یا کاملا توضیح داده باشد که موسیقی بر چند نوع هست و حرام و حلال دارد ؟ گفت در قرآن آمده ولی کلی گفته است و بنا به تفاسیر ، فلاسفه دینی موسیقی هم جزو این موارد به حساب می آید !
خب ، گفتیم که برای مثال اگر شما ازدواج کنید و جشن بگیرید آهنگی یا چیزی برای شادی نمی گذارید ؟ گفت که ما گروه های کمدی می آوریم یا خیلی از چیز های دیگر که می تواند شادی واقعی را به ما القا کند ..... خب چرا موسیقی حرامه ، البته از نوعی که حرامه ! ......چون باعث می شه ما از یاد خدا غافل شویم ! مثلا موسیقی کلاسیک از نوع شاد ..... مارو از یاد خدا غافل می کنه ؟؟؟؟؟؟

انسان از شنیدن موسیقی کلاسیک یا پاپ مثل موسیقی های مایکل جکسون بزرگ ، لذت می بره ولی طلبه جوان به ما گفت خیر ، این لذت لحظه ای هست و بد . هنر هیچ وقت لحظه ای نیست ، فرض کنید شیطان نبود ، این موسیقی ها ساخته می شد ، حالا چه می گویید ؟

این موسیقی ها رو خود خدا در ذهن ما آفریده پس اگر اینطور نباشه ما چطور می توانیم چنین چیزایی بسازیم ، حالا من موسیقی خشن متال همراه با فوحش های اضافه را نمی گویم ، من پاپ یا .... را می گویم ..... مگه شیطان هم می تونه کاری کنه تو ذهن ما چیزی آفریده بشه ؟؟؟؟ شیطان وسوسه گری اضافه بیش نیست .... که ما الکی گنده اش می کنیم .

اینها همه اش زیبایی های ذهن خلاق انسان هست که به لطف شیطان کمی به گند کشیده شده .... حالا مثلا می گویید ، زیبایی ؟ خب (ببخشید) تن برهنه یک زن هم زیبا می تونه باشه برای مرد های .... ، خب ؟ بله ، می توان گفت این چیز زیباست اما چون محرم و نا محرم هست ، حق نگاه به نا محرم به ما داده نشده ... خدا چیزی رو زشت نمی آفریند ..... فرض کنید انسان دهنش رو شکمش بود ! !!!!!!! زشت می شد ! همه چیز زیباست ، ولی یک سری قوانینی هست که مانع استفاده بی جا از آن می شود و خوب است ...... پس موسیقی و نقاشی و فیلم و داستان و شعر و ..... زیباست ولی این هم مانعی دارد به نام شیطان ، خب این فرد لعنت شده ، به این هنر گند می زند که قسمتی از کارش است .

اگر کمی زاویه دیدمان را تغییر بدهیم و اینقدر فقط تصمیماتمان را از گفته های افرادی از قبل ها که معلوم نیست درسته یا نیست ، بدون هیچ تفکری در آن ، نگیریم ، شاید بهتر باشه !

ببخشید خیلی طولانی شد ..... !

سلام

این 1 قسمت از 3 قسمت سخنرانی استاد رائفی پور در مورد موسیقی ، انشاالله 2 قسمت دیگر را نیز آپلود می کنم .

دانـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلود

سلام

یک سال است داریم بحث موسیقی میشه در اینجا که من یادمه !

هیچ کدام تاپیک هم جمع بندی نشده

یاقفل شده یا رها شدش!

به هر حال بگذریم....

یاعلی

سلام

جناب ho.nomad دارم گوش میکنم

در مورد موسیقی باید یک موسیقی دان نظر بدهد.

داره به کسی توهین میکنه که خیلی طرافدار داره! همه اونا به اسم پدر راک شرقی میشناسن!

وقتی ایران بیشتر از 2500 سال قدمت موسیقی داره این کشورهای اروپایی کجا بودن!!!!

این اقا روانشناس ، از نظر علم خودش حرف زد!

تونستید بقیه فایل اپلود کنید! بصورت صوت بهتره چون دانلود راحت تر است

باتشکر
یاعلی

madanchi11;167013 نوشت:
سلام

جناب ho.nomad دارم گوش میکنم

در مورد موسیقی باید یک موسیقی دان نظر بدهد.

داره به کسی توهین میکنه که خیلی طرافدار داره! همه اونا به اسم پدر راک شرقی میشناسن!

وقتی ایران بیشتر از 2500 سال قدمت موسیقی داره این کشورهای اروپایی کجا بودن!!!!

این اقا روانشناس ، از نظر علم خودش حرف زد!

تونستید بقیه فایل اپلود کنید! بصورت صوت بهتره چون دانلود راحت تر است

باتشکر
یاعلی

سلام مجدد

هر سه قسمت را به صورت صوت آپلود کردم (همون پست قبل)

در ضمن ایشون در اینجا فقط از لحاظ پزشکی بررسی می کند (کمی هم دینی) ، پژوهش های ایشون در ضمینه شیطان پرستی و فراماسونری مشهور است .

هر سه قسمت را گوش بدهید هرجا شبهه ای بود مطرح کنید تا با هم بررسی کنیم .

[=Trebuchet MS]
سلام علیکم جمیعا

دفاعیات دوستان در بحث موسیقی در این تاپیک و یا در هر جائی تا حد زیادی جنبه احساسی دارد و بخاطر تعلق خاطر این عزیزان است به موسیقی و لذا حتی اگر اسناد متقنی باشد دال بر این که در وجوهی از موسیقی
( از نگاه روان شناسی ) آسیبهای روانی جدی به روحیه افراد وارد میکند و یا در بعض موارد که موسیقی های لایت که برای روان درمانی هم مورد استفاده قرار میگرد (از طرف محققین و کارشناسان غربی) روان شناسی و روان پزشکی بسیار کنترل شده تجویز میگردد باز برای این دوستان جنبه احساسی آن مورد نظر است.

در هر صورت
فکر میکنم این فایلهای صوتی را باید در هر صورت دوستان علاقمند به موسیقی حتما گوش کنند .

طبعا

دانسته انجام دادن هرعملی با ندانسته انجام دادنش خیلی متفاوت است . ( و در این مورد ) در حد تفاوت یک نابینائی که نمیداند در یک دره عمیق دارد سقوط میکند با کسی که میبیند که چه دره ای زیر پاهای اوست.


با سپاس از حسین
( ho.nomad ) عزیز و گرامی بابت فایلهای استاد رائفی پور
یاحق

ho.nomad;167005 نوشت:
صوت قسمت اول صوت قسمت دوم صوت قسمت سوم (پایانی)

سلام
فايل هاي مفيد بود
فقط يه نكته اضافه كنم جايي گفتند مشروب با تجويز پزشك شرعا اشكال ندارد
بايد توجه داشت
اين در صورتي است كه درمان منحصر در مشروب باشد و كشف اين انحصار واقعا سخته

موضوع قفل شده است