دهکده مجازي(سایت و وبلاگ و کانال های مذهبی کاربران اسک دین)

تب‌های اولیه

502 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال


جناب محبان الزهراء :
هیئت محبان الزهراء-شهرستان اسلامشهر

سلام علیکم جمیعا و رحمه الله و برکاته

برای یک وبلاگ که به منظور اطلاع رسانی ایجاد شده وبلاگ بسیار خوبی است بر اساس تاریخ موضوعات قابل ستری اند و آخرین اخبار را میتوان در صفحه اول یافت ولی فقط یک چیز کم دارد.

آنهم یک موضوع با عنوان دانلود ادعیه صوتی است که دوستانتان بدنبال ادعیه تمام صفحات وبلاگتان را ورق نزنند.
میتوانید فایلهای ادعیه برای موبایل را نیز اضافه کنید و یک عنوان با موضوع نرم افزار ادعیه برای همراه

ضمنا کمی سلیقه بخرج بدهید از مداح ها و سخنرانان و همچنین اطلاعیه ها با موبایل عکس بگیرید و داخل وبلاگ بگذارید.
یک عنوان هم میتوانید انتخاب کنید و موضوع سخنرانیها را به طور خلاصه در آن درج کنید
عکسهای دست جمعی و...
اینطوری محیط جذابی ایجاد میشه.

و من الله التوفیق

یاحق

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

با اجازه از جناب bina88

در وبلاگ مدیر بلاگفا مطلبی در مورد وبلاگ نویسی هستش که به شما عزیزان توصیه میکنم که یه سر کوچولو به این مطلب بزنید.

لینک: ده اشتباه آزار دهنده در بین وبلاگهای فارسی


جناب mandir:
ره پوی وصال

سلام علیکم
موضوعات وبلاگ

* دلنوشته های دوری
* امام زمان (عج)
* مندير
* عشاق موفق
* کتابخوانی
* سیاست
* اجتماعی
* خانواده
* نوا و نما
* عمومی
* جنگ نرم
* دفاع مقدس
* سرگرمی
* فراماسونرها (آنتی شیطان)
* هم ولایتی
* استان خوزستان
* منطق و فلسفه
* علمي ، فرهنگي
* شعر و ادبيات
* مذهب و انديشه

درگاه ورودی سایتهای ایرانی را حتما دیده اید :

iran.ir
وبلاگ ره پوی وصال از پورتال ورودی ایران موضوعات بیشتری دارد. اما چرا ؟

من صفحه عشاق موفق را باز کردم این عناوین را در این بخش دیدم :

عشق دنیائی یا دنیای عشقی :
اکثیر محبت در 2 بخش
عشق ورزی حلال از نظر اسلام
چگونه شوهر خود را خوشحال کنیم

3 مطلب اول در بخش مذهب و اندیشه
و بخش آخر در موضوع خانواده میتوانست درج گردد.

در مورد مندیر نیز همچنین

در بخش مذهب و اندیشه
و دلنوشته های دوری

سر جمع برای دسته بندی موضوعات باید یک باز بینی کلی کنید.

صفحه اول سایت را بدلیل کدها و عکسهائی که در هر موضوع قرار داده اید با ای دی اس ال چند دقیقه طول میکشد تا کاملا باز شود.
نهایتا 5 تاپیک را در صفحه اصلی بگذارید تا هم سریع باز شود و هم فایل اسکریپ صوتی تان را همه بتوانند بشنوند و حوصله اشان سر نرود و جلوی لود کامل صفحه را بگیرند.

در کل زحمت زیادی بابت مطالبتان کشیدید. با علاقه پای نوشتن مطالبتان می نشینید و با دقت و حوصله کلمتتان را انتخاب میکنید ولی با این وجود دیکته لغات برایتان اهمیتی ندارد.

اگر بخواهم یک موضوع فوق العاده در وبلاگ شما را ذکر کنم آن ربطی به وبلاگتان ندارد و آن مربوط به خودتان است.

شما جرات تحلیل دارید. اعتماد به نفس و همچنین میتوانید خیلی خوب نقد کنید.

حال که موضوعات وبلاگتان به اندازه درگاه ورودی سایتهای ایرانی است لازماست که چند نرم افزار و کتاب برای مطالعه تهیه کنید.

من یه چنین چیزهائی را دارم و به همه دوستان هم پیشنهاد میکنم چنین نرم افزارهائی را متناسب با موضوع وبلاگ و علیقتان تهیه کنید.

خب فکر کنم نقد وبلاگها تمام شد.

امیدوارم همگیتان موفق باشید.

یاحق



bina88;132701 نوشت:
خب فکر کنم نقد وبلاگها تمام شد.

سلام
بســــــیار ممنون از شما.
انشاءالله که این توصیه ها در وبلاگ ها به کار گرفته بشه.

دیگر دوستان وبلاگ نویس هم اگر تمایل دارند ، ما منتظر معرفی وبلاگشون هستیم!

ولیعصر;132700 نوشت:
ولیعصر;132700 نوشت:
بسم الله الرحمن الرحیم سلام با اجازه از جناب bina88 در وبلاگ مدیر بلاگفا مطلبی در مورد وبلاگ نویسی هستش که به شما عزیزان توصیه میکنم که یه سر کوچولو به این مطلب بزنید. لینک: ده اشتباه آزار دهنده در بین وبلاگهای فارسی


بله مطالب جالبی را اشاره کرده اند اگر کپی شود در این جا بد نیست :
البته بعضی از آنها صرفا نظر شخصیشان است ولی حقیقتا خودشان یک منتقد درست و حسابی اند.

وبلاگ نویسی مانند هزاران پدیده وارداتی دیگر تحت تاثیر سلیقه ایرانی قرار گرفته است. با مروری به وبلاگهای آن سوی آبها و وبلاگهای فارسی میتوانید تفاوتها و تاثیر سلیقه ایرانی را بر وبلاگها مشاهده کنید. به طور مثال ایرانیها توجه ویژه ای به قالب وبلاگ دارند و علاقمند به استفاده از قالبهایی با گرافیک پیچیده تر هستند در حالیکه در وبلاگ های غربی عموما از قالبها و شمایل ساده تر برای وبلاگ خود استفاده میکنند. حال با نگاهی به وبلاگهای فارسی به چند نکته آزار دهنده ( از نظر خودم ) که در بین آنها رایج است اشاره خواهم کرد.
1.فونت درشت!
برخی فکر میکنند که استفاده از فونت با اندازه درشت برای نوشتن مطالب توجه خواننده را بیشتر جلب میکند. البته این تفکر درستی است اما نه وقتی که همه مطالب وبلاگ با فونتهایی با سایز درشت نوشته شده باشد. خواندن مطالب وبلاگ با فونت درشت مثل خواندن روزنامه ای است که همه مطالب آنها با فونتی هم اندازه تیتر صفحه نخست نوشته شده باشد. استفاده از فونتهای با اندازه درشت معمولا نشان از تازه کار بودن نویسنده وبلاگ در دنیای وب و اینترنت است.

2.موزیک در وبلاگ
این دیگر تازه کار و حرفه ای ندارد و به هرحال برخی از وبلاگ نویسان بر این اعتقاد هستند که خوانندگان وبلاگ ایشان در هنگام خواندن مطالب برای حفظ سلامتی هم که شده بایستی کمی برقصند! بنابراین یک آهنگ شش و هشت را انتخاب میکنند و با کمک دوستان حرفه ای تر کاری میکنند که خواننده وبلاگ به محض باز کردن وبلاگ ایشان محکوم به شنیدن موسیقی مورد علاقه نویسنده شوند. گاهی هم موسیقی وبلاگ از نوع سنتی یا حماسی ، بنیامینی و ... انتخاب می شود. اما باور کنید شنیدن ناخواسته موسیقی از هر نوعش همیشه هم جالب نیست ، بخصوص وقتی خواننده در ساعت دو بامداد و وقتی همه خوابند در اتاق تاریک نشسته و ناگهان اسپیکر کامپیوتر همه خانواده را به رقص می آورد! یا اینکه چند وبلاگ با هم باز شده و هر کدام ساز خود را می زنند یا اینکه خواننده وبلاگ در حال گوش دادن به موسیقی یا رادیوی مورد علاقه خود است ، در این حالات موسیقی وبلاگ تنها یک مزاحم آزار دهنده خواهد بود. به خاطر داشته باشید خوانندگان وبلاگ برای خواندن مطالب شما به وبلاگتان می آیند نه شنیدن موسیقی! اگر مایل به نمایش سلیقه خود را در انتخاب موسیقی برای خوانندگان وبلاگتان هستید می توانید کنترل مدیا پلیر یا لینک مستقیم فایل موسیقی را در وبلاگ قرار دهید تا کاربر به انتخاب خودش به موسیقی گوش فرا دهد!

3.جاوا اسکریپت

شما شاهکارید! جدی میگویم! وقتی وارد وبلاگتان می شوم پنجره ای باز شده با نمایش پیامی به من خوش آمد می گوید و بعد پنجره وقت بخیر باز میشوند گاهی هم اسم پرسیده می شود تازه وقتی هم میخواهم پنجره مرورگر اینترنت را ببندم پنجره ای باز میشود و پیغام میدهد که "کجا ؟ بودی حالا!"، "خداحافظ عزیز" یا "زود رفتی رفیق وای میستادی چایی دوم" ! تازه وقتی وارد وبلاگتان میشوم از زمین و زمان گل می ریزد و کلی ستاره هم در مرورگر اینترنت به دنبال نشانگر ماوس هستند در ضمن هزار تا نوشته متحرک هم در بالا و پایین و چپ و راست در حال موج زدن هستند! نگفتم شما شاهکارید! معلومه کارتان خیلی درسته و کلی کامپیوتر بلد هستید! اما راستش من فقط!... فقط آمده بودم آخرین مطالب وبلاگت را بخوانم که آنهم با این همه گلریزان در وبلاگت نشد.

4.نظر دهی بی معنا
من عاشق اینکار هستم! اینقدر که به خاطر همین کار مدتی در آسایشگاه به سر بردم! فقط کافیست یک پست در وبلاگم ثبت کنم آنوقت در بخش نظرات هزار تا وبلاگ که حتی مطالب آنها را دنبال نمیکنم یک نظر می گذارم که "وبلاگ خوبی داری به ما هم سر بزن!" البته چون جدیداً این متن خیلی ضایع شده است با کمی تغییر از عباراتی مثل "با نظرت موافقم به من هم سر بزن" یا "وای! چه مطالب جالبی نوشتی، منم به روز کردم به وبلاگم بیا!" استفاده میکنم. اصولا به قول ماکیاولی هدف هر گونه ضایع بازی را توجیه میکند. از قرار صدها نفر مانند آنچه که اشاره شد معتقدند با درج نظرات بی تاثیر و تبلیغاتی و آزار نویسندگان یا خوانندگان دیگر وبلاگها می توانند برای خود بازدید کننده کسب کنند.

5.توجه بیش از حد به جنس مخالف!
بایستی اعتراف کنم که با خواندن بسیاری از وبلاگها به نظر می رسد که هدف و انگیزه نوشتن وبلاگ توسط نویسنده و مخاطب اصلی آنها تنها یک نفر از جنس مخالف هست (نه اینکه ما از این کارها نکردیم!) یا برخی هم کمی وسعت نظر دارند و دنیا را بزرگتر می بینند و کلاً جنس مخالف را هدف قرار می دهند و حالا با توجه به جنسیت نویسنده در حال نمایش روشنفکر بودن، با سواد بودن، دلربا بودن یا متفاوت بودن خود هستند. دوست نازنین! اگر دنبال دوست یا همسر از این طریق هستی از نظر من هیچ مشکلی ندارد ولی خواهشا آدرس چنین وبلاگی را هر هفته برای همه دوستانت نفرست و آنرا به عنوان وبلاگ اصلی خودت معرفی نکن!

6.فحاشی
بعضی ها فکر میکنن قرار است علیه هنجارهای جامعه شورش کرده و آنرا تغییر دهند و برای شروع هم از ادب و عفت کلام شروع کرده اند و هر چی فحش خواهر و مادر دار را در مطالب وبلاگ خود جای میدهند. اگر میخواهید بگویید با چیزی مخالف هستند یا از آن متنفر هستند و آنرا به خواننده هم تفهیم کنید لازم نیست از فحشهای رکیک آنهم از آن نوعش استفاده کنید در صورت استفاده از کلمات مناسب تر نیز خوانندگان مخالفت یا تنفر شما را درک خواهند کرد. به خاطر داشته باشید که وبلاگ شما تنها توسط دوستانتان خوانده نمی شود و ممکن است یک نوجوان یا حتی فردی از سر کنجکاوی و در گردش در لینک دیگر وبلاگها یا تصادفی به وبلاگ شما سر بزند و باور کنید در این شرایط مطالب وبلاگ شما میتواند آزار دهنده باشد و حتی ارزش نظرات شما را نیز کم رنگ کند.وبلاگ یک گفتگوی خیابانی با چند دوست نزدیک نیست و استفاده از فحشهای رکیک نه تنها هنجاری را تغییر نمی دهند بلکه تنها چیزی را که عوض میکند نوع برداشت خوانندگان وبلاگ از شخصیت شما خواهد بود.!

7.استفاده از تصاویر حجیم
معتقد هستند که هر ایرانی از یک خط اینترنت ADSL با 256 KB پهنای باند برخوردارند. مسلم است که این واقعیت ندارد اما برخی آنقدر از تصاویر با حجمهای بالا در وبلاگ خود استفاده میکنند که تنها میتوان نتیجه گرفت که آنها فکر میکنند خوانندگان آنها به اینترنت پرسرعت دسترسی دارند. استفاده از تصاویر در مطالب وبلاگ به جذابیت آنها کمک میکند اما لازم است در انتخاب تصاویر (سایز و حجم فایل) دقت کنید. تصاویر زیاد و سنگین باز شدن کامل وبلاگ را به شدت کند میکند در ضمن گاهی هم صفحه کامل نمایش داده نمی شود. استفاده از تصاویر کوچک و کم حجم آنهم در مطالبی که واقعا استفاده از تصاویر آنها را گویا تر میکند نشانی از حرفه ای بودن شماست.

8.کپی از نرم افزار ورد مایکروسافت
شاید دیده باشید که وبلاگهایی هستند که فقط شامل متن هستند اما با اینحال بارگذاری و نمایش صفحات آنها کند است. یکی از دلایل اینکار که البته در بین وبلاگ نویسان ایرانی نیز رایج است استفاده از نرم افزار Word شرکت مایکروسافت برای نوشتن مطالب و سپس کپی آنها در فرم ورود اطلاعات پنل مدیریت وبلاگ است. مزیت استفاده از این روش حفظ متن نوشته شده در کامپیوتر شخصی،عدم نیاز به آنلاین بودن هنگام تایپ مطالب و دقت بیشتر در ویرایش مطلب است . اما وقتی مطلبی مستقیم از نرم افزار ورد به فرمهای پنل مدیریت وبلاگ وارد می شود کدهای HTML زیادی همراه مطلب منتقل می شوند که بدلیل تبدیل فرمت Word به HTML است. گاهی حجم این کدها از خود مطلب هم بیشتر است. یک روش برای حل مشکل این است که مطالب خود را قبل از انتقال به وبلاگ به نرم افزار notepad ببرید و سپس مجدد از آنجا کپی و به پنل وبلاگ منتقل کنید در پنل برخی سرویسهای وبلاگ مانند بلاگفا دکمه (ایکون) خاصی هم در نوار ابزار برای حل این مشکل قرار دارد و کافیست پس از انتقال از ورد به پنل ،مطالب را انتخاب (select) کرده و یکبار این دکمه را بزنید تا محتوای منتقل شده از کدهای بی مورد و زیادی پاکسازی شود.

9.کپی برداری بیش از حد از وبلاگ دیگران

اگر وبلاگ شما قرار است به عنوان معرف مطالب دیگر وبلاگها باشد مشکلی نیست اما اگر واقعا مایل هستید به عنوان یک وبلاگ نویس و نویسنده به وبلاگ نویسی بپردازید خوب خواهد بود که در استفاده از مطالب دیگر وبلاگها زیاده روی نکنید . خوانندگان واقعی وبلاگ شما به دنبال نظرات و مطالب شما هستند و نه مطالب وبلاگهایی که شما میخوانید. اگر از مطالب دیگر وبلاگها را مناسب برای خوانندگان وبلاگ خود میدانید میتوانید به مطالب آنها لینک دهید.

10.بزرگترین اشتباه ، ندید گرفتن پند دیگران
باور کنید این اشتباه خیلی خیلی رایج است. هر چه بگوییم خوب نیست از فونت درشت استفاده کنید، از موسیقی کمتر استفاده کنید ، بی خیال افکتهای جاوا اسکریپت در وبلاگتان شوید و یا از نظرات بی معنی و تبلیغاتی بپرهیزید ولی برخی گویی گوششان بدهکار نیست هر چه بگوییم آنها کار خودشان را میکنند و جالب آنکه با داشتن یک قالب سنگین صد کیلو بایتی و هزار جور افکت جاوا اسکریپتی و موسیقی آنچنانی در وبلاگ احساس حرفه ای بودن هم میکنند!

madanchi11;131317 نوشت:
سلام منم با پیشنهادتون موافق نیستم چرا فقط وبلاگ دینی و مذهبی من خودم یه وبلاگ دارم در مورد حرفای خودمانی و دستنوشتهای دوستان و جملات زیبا گفتین نگیم دیگه باشه چشم فقط خواستم نظرمو بگم

[=Times New Roman]سلام
دوستان عزیزی که وبلاگ های دینی و مذهبی ندارند هم معرفی بفرمایند .:ok:

باسلام
این هم کد های مذهبی ویژه وبلاگ برای مشاهده به تاپیک زیر مراجعه بفرمایید:
http://www.askdin.com/showthread.php?t=13084

اعوذبالله من الشيطان الرجيم و اعوذبالله من نفسي
بسم الله الرحمن الرحيم
سلام عليكم
از جناب بينا88 عزيز تشكر مي كنم ازاين كه به وبلاگ حقير راه پيدا كردند و آن را نقد كردند .
انشاء الله دستورات را انجام خواهم داد .
توي اين فكر بودم كه يك بازنگري كلي در وبلاگ ايجاد كنم با نظرات خوب شما انشاء‌الله درست مي شود .
فقط بخاطر در گير بودن با مسائل سايت خيلي كم فرصت ميشه به وبلاگ ره پوي وصال برسم .
اما انشاء‌الله نظرات خوب شما رو اجرا مي كنم.
خيلي زيبا نقد نموديد .
:Gol::Gol::Gol::Gol::Gol:
يا علي مدد
التماس دعا

[QUOTE=bina88;132348]



سلام علیکم جمیعا و رحمه الله و برکاته

نقل سخنان رهبر .

رهبر بنا به مناسبتها سخنرانیهائی در باب موضوعاتی که مربوط به آن مناسبت است ایراد میفرمایند .
شما هم بر اساس موضوعاتی که مد نظر ایشان است وبلاگتان را موضوع بندی کنید.

اینطوری حداقل دلیل ارادت شما به رهبر مشخص میشود.

برای باز شدن وبلاگ بدلیل داشتن کدهای جاوای متعدد کدکلیپ و عکسهائی با پیکسل بالا 4 دقیقه باز کردن کامل موضوعات با ای دی اس ال طول کشید.

عکسها را هنگام درج میتوانید سایزش را کم کنید و بنویسید که برای مشاهده با سایز بالا روی عکس کلیک کنند تا صفحه وبلاگ باز شود.

کدهای جاوا را بنا بر مناسبتها جا به جا کنید . کد آیا میدانستید با موضوع وبلاگ شما همخوانی ندارد و کد وصیت شهداء از بین رفته.

درباره مباحث روز مطلب بنویسید و به سخنان رهبر استناد کنید. مثلا درباره همان پارک آبی میتوانید چنین کاری را انجام بدهید و سخنان مربوطه را درج نموده و نقد نمائید.

در انتهای مطلب نیز میتوانید از تذکرات مراجع دیگران در مورد این مساله لینک ارائه بدهید با عنوان موضوعات مرتبط.

بر اساس آنچه که میخواهید ارائه بدهید موضوعاتتان را دسته بندی کنید مثلا میتواند موضوعاتتان به این شکل باشد :

رهبر و جوان
رهبر و فرائض دینی
رهبر و تهاجم فرهنگی
رهبر و جامعه اسلامی

...

یا به این شکل

کلیپهای رهبری
فایلهای صوتی رهبری
سخنرانیهای رهبری
مقالات مربوط به موضوع رهبری
افلاکیان
دفاع مقدس
...

این دسته بندی بستگی به آن نتیجه ای دارد که میخواهیداز درج این مطالب حاصل شود.

مثلا اگر یک نفر با عقاید شما مخالف بود و شما ادله بخواهید بیاورید که دلیل ارادتتان این است لازم است موضوعاتتان را بر همین اساس انتخاب درج و دسته بندی کنید

اگر میخواهید دیگران از سخنرانی و بیانات رهبری استفاده کنند میتوانید به شکل دومی که عرض شد موضوعاتتان را دسته بندی کنید.

و..

این مسئله برای وبلاگ نویسان اهمیت دارد که موضوعاتشان دسته بندی مشخص و هدفداری داشته باشد که خواننده با هزینه زیاد اینترنت و وقت محدود و همچنین حوصله ای که برای هر مطلب میگذارد بتواند مطالب مطلوبش را بیابد و معطل نشود در تاریخهای درج ( که البته هرگز چنین خواننده ای وقت برای باز کردن این شکل آرشیو نخواهد گذاشت )



از نقاط قوت این وبلاگ میتوان انتخاب فایلهای تصویری بکر و امکان دانلود آنها قالب زیبا و کدهای جاوای جالب را نام برد .

این وبلاگ با توجه به موضوعاتی که انتخاب کرده توانائی آنرا دارد که به یک وبلاگ با عنوان مرجع کلیپهای رهبری

که یک وبلاگ با عنوانی بکر خواهد بود تغئیر سیاست دهد .

ولی اگر موضوعاتی همچون زندگینامه عرفاء مقالات و گزارشها و.. را میخواهید در وبلاگنتان داشته باشید دسته بندی نخست میتواند این موضوعات را بکلی در بر بگیرد.
که دراین صورت حتما خودتان نیز مطالب را نقد و تحلیل کنید.

موفق و موید باشید.

یاحق

سلام
ممنون از راهنماییتون
به علت اینکه من تازه واردم نمی دونم چه طور این تغییرات رو انجام بدم
البته شما میگید دیر باز میشه ولی من تا حالا این طور ندیدم چون همیشه فوری باز میشه.
اما در مورد موضوعات اولا به خاطر قالب وبلاگ هستش ثانیا وقتی موضوع می ذارم صفحه خالی برای موضوعات باز میشه.
باز هم ممنون از نظرات سازندتون


سلام به همه ی دوستان عزیز اسک دینی

کاش الان پیش من بودید تا آثار تعجب که چهره ی من را پوشونده می دیدید
نقد وبلاگ ها و سایت ها کاری بود که باور کردنی نبود
قطعاً زمان زیادی صرف نقد شده
واقعاً جای تقدیر داره
از جانب خودم از کاربر گرامی و فعالbina88 و افرادی که در این کار نقش داشتند تشکر می کنم
امید وارم که بتونم با عمل به نکاتی که فرمودند وبلاگ نماز شب را از مشکلات مذکور خالی کنم
واقعاً شگفت زده شدم و فقط می تونم بگم ممنون

التماس دعا

[=Times New Roman]سلام
بنده هم مجددا همین جا از جناب بینا تشکر می کنم.
واقعا کارشون قابل تقدیره و مشخصه که خیلی وقت صرف کردند.
جناب بینا ، انشاءالله خدا بر نصیب شما از برکات ماه میهمانی خویش بیفزاید...

در ضمن [=Times New Roman]دوستان عزیزی که وبلاگ های دینی و مذهبی ندارند هم معرفی بفرمایند.:ok:

با سلام...
در این وبلاگ سعی بر این دارم که در هر روز یک حدیث قرار بدم.
امیدوارم مفید واقع بشه...:Gol:

alihasanie.blogfa.com:Gol:

alihasanie.blogfa.coM



دعای روزه دار رد نمی شود.


درهای آسمان در شب اول ماه رمضان گشوده می شود و تا آخرین شب این ماه بسته نمی شود.
(پیامبر خدا(ص))



افطار کردن در منزل برادر مسلمانت،برتر از هفتاد روز روزه توست.


...

سلام علیکم جمیعا

احادیث بر اساس موضوعاتش نیاز به دسته بندی دارد .
مثلا :

دسته بندی بر اساس مفاهیم

احادیث در رابطه با نماز
احادیث در رابطه با چگونگی ایمان
احادیث در رابطه با مناسبتها - عاشورا
احادیث در رابطه با مناسبتها - رمضان
// // // // - شعبان
...

یا بر اساس گوینده حدیث

احادیث ائمه " امام جعفر صادق

احادیث ائمه " امام موسی کاظم
...
...
سخنان بزرگان

چون صفحه بک گراند ( زمینه ) تیره است مواظب رنگ فونت باشید که حتما سفید باشد البته حق با شماست گاها از خاطر آدم میرود که باید این مسئله را در نظر داشته باشد.

لازم نیست متن کامل آدرس روایت درج شود مثلا : اصول کافی - جلد 4 - ص 210 - شماره 1023

البته کار خوبی کردید عربی اش را درج نکردید . با این شکل خیلی ساده تر و واضح تر مطالب را بیان کردید.

گاهی داستانهای روائی را هم درج کنید.

یعنی مطالبتان را با اضافه کردن گزینه ای به دسته بندی اش با عنوان

- داستانهای روائی

داستانهائی را که در روایات آمده و آموزنده هستند بالاخص برای نسل جوان استفاده نمائید.

یا داستانهای حکمت آموز مانند توبه نصوح و ..

در جمع بسیار زیباست کار شما . مطالبتان - موضوعی که برای وبلاگ انتخاب کردید - رنگ وبلاگ با موضوعتان همخوانی دارد.
( اگر اشتباه نکنم آسمان شب است )

خواننده وبلاگتان حتما را با موضوعات راهنمائی کنید .

و خودتان نیز مطالبی یا اتفاقاتی را که در رابطه با تجربه اتان است یا تجارب دیگران است و مربوط به حدیثی است که ذکر کردید نقل بفرمائید تا صرفا وبلاگتان نقل احادیث نباشد و با نوشته های شما جان بیشتری بگیرد.

و مسئله مهم درباره وبلاگ شما
طوری با مخاطبتان صحبت کنید که انگار روبری او هستید و دارید با او صحبت میکنید.

موفق و موید باشید

یاحق





سلام علیکم جمیعا و رحمه الله و برکاته

ولیعصر گرامی وبلاگی را با عنوان وبلاگهای کابران سایت اسک دین ایجاد کرده اد که جای تقدیر داره .
دوستان وبلاگهاشون و موضوعاتی که بهش در وبلاگها پرداخته اند رو در این وبلاگ درج کنند.

یک بخش آموزش در قسمت موضوعات با عنوان وبلاگ نویسی مبتدی تا حرفه ای در این وبلاگ ایجاد شود که این موضوع طالبین زیادی دارد.

نکات مهم در وبلاگ نویسی را درج نمایند . و همچنین آموزش ایجاد وبلاگ در سرویسهای وبلاگ دهی - نحوه استفاده از تنظمیات وبلاگ ...

اگر کسی میتواند نکاتی همچون آموزش تعویض سربرگ ( head ) را هم توضیح دهد برای تازه کارها این وبلاگ وبلاگ با ارزشی میشود.

خلاصه هر آموزش پایه ای ای را که سراغ دارید که میتواند به وبلاگ نویسی کمک کند.

درباره وبلاگ خودتان هم توضیحاتی بدهید و یک یا دو مقاله زیبایتان را در آن درج کنید انتهای معرفی هر وبلاگ با مطالب مرتبط لینک صفحه وبلاگ دوستانتان را بگذارید و با موضوع وبلاگ لینکشان کنید.

____________________

موضوعات مرتبط با وبلاگ ره پوی وصال

- معرفی وبلاگ نماز شب ( یک انجمن برای تبلیغ نماز شب )
- معرفی وبلاگ سخنان و احادیث ناب از بزرگان
- معرفی وبلاگ اطلاع رسانی و تحلیل مباحث روز دینی ( صرفا جهت اطلاع )
..

تبلیغ اسک دین فراموش نشود.

اینطور هم تبلیغ وبلاگ است هم آموزش و ...

بنده هم اگر موضوعی که آموزشی باشد و جالب باشد پیشنهاد میدهم.

حتما وبلاگهایتان را با وضوعی که بهش میپردازید معرفی کنید.

موفق باشید.

یاحق

یک خبر برای نقد جشن آب پاشی

بازداشت جوانان «آب پاش» در بندرعباس

مهر : جانشین فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان با تایید تجمع تعدادی از جوانان و انجام آب بازی گفت: شکی در اینکه تجمع از قبل اطلاع رسانی شده بود نیست.

عباس خدادادزاده در گفتگو با خبرنگار مهر با تایید خبر بازداشت تعدادی از جوانان که در یک اقدام هماهنگ شده از قبل در ساحل پارک غدیر اقدام به برگزاری جشن آب بازی کرده بودند بیان داشت: هیچ شکی در اینکه این تجمع از قبل اطلاع رسانی شده بود نیست.

وی عنوان کرد: تعدادی از پسران و دختران که از قبل از طریق پیامک، تلفنی و فیسبوک به هم اطلاع رسانی کرده بودند به صورت مختلط در ساحل پارک غدیر اقدام به برگزاری مراسم آب بازی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: پس از گزارش چنین مراسمی در پارک ساحلی این تعداد به پلیس امنیت اخلاقی احضار می شوند و در حال حاضر در حال بررسی اتفاقات صبح امروز هستیم.

سرهنگ خدادادزاده با بیان اینکه برخی هم ناخواسته در این مراسم شرکت کرده بودند، عنوان کرد: دو موضوع است، یکی اینکه این مراسم به صورت مختلط برگزار شده بود و دیگری برخی از این افراد بطری های آب معدنی در دست داشته اند که یکی از مصادیق روزه خواری محسوب می شود.

سرهنگ خدادادزاده ادامه داد: در ماه مبارک رمضان آب به عنوان یکی از عوامل باطل کننده روزه مطرح است و اتفاق صبح امروز خود با مسائل شرعی روزه داری مغایر است.

وی افزود: خانواده ها باید در این روزها بیشتر از گذشته مراقب فرزندان خود باشند چراکه دشمنان از هر راهی هرچند بی اهمیت سعی در ضربه زدن به اعتقادات دینی و مذهبی ملت ایران دارند.

انتقال 30 جوان به نیروی انتظامی

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: 30 جوان دختر و پسر که مشغول آب بازی در کنار سوحل پارک غدیر بندرعباس بودند تنها جهت ارشاد به پلیس امنیت اخلاقی منتقل شدند.

سرهنگ سعید امیدیان نیز در گفتگو با خبرنگار مهر در تایید انتقال 30 دختر و پسر در ساحل پارک غدیر در بندرعباس به هنگام آب بازی به نیروی انتظامی، عنوان کرد: صبح روز جمعه تعدادی از خانواده هایی که جهت تفریح به ساحل رفته بودند با تعدادی از جوانان دختر و پسر از سنین مختلف برخورد می کنند که در حال آب بازی بوده اند و چند بار به این جوانان تذکر می دهند اما این جوانان توجهی به تذکرات نمی کنند.

وی افزود: پس از تماس این خانواده ها با پلیس 110، نیروهای پلیس امنیت اخلاقی با حضور در محل تذکراتی می دهند اما به دلیل جوان بودن و بی توجهی به تذکرات داده شده، آنها را جهت ارشاد توسط کارشناس رفتارشناسی به پلیس امنیت اخلاقی منتقل می کنند.

سرهنگ امیدیان در پاسخ به این سئوال که آیا این جوانان مشکل بدپوششی و رفتارهای ناهنجار داشته اند، بیان داشت: خوشبختانه هیچگونه مشکل بدحجابی در این افراد نبوده است و تنها به دلیل بی توجهی به تذکرات داده شده و جهت مشاوره و ارشاد به پلیس امنیت اخلاقی منتقل شده اند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی هرمزگان با تاکید بر اینکه خانواده ها دقت بیشتری بر رفتار فرزندان خود داشته باشند، گفت: امیداورم در این ماه مبارک دیگر شاهد چنین رفتارهایی از سوی جوانان نباشیم.
--

قالب رمضان رو سایت پی سی ول گذاشته بود برای این وبلاگها"

دانلود :
بلاگفا - بلاگ اسکای - میهن بلاگ - پرسین بلاگ

این قالب روی وبلاگ http://askdinblog.blogfa.com/ اجرا شده دوستان میتوانند ببینند.

امکانات کاملی دارد .
اگر رنگ دیگری را میپسندید میتوانید رنگ زمینه را در داخل قالب تغئیر دهید.

اینهم کد قالبها
یاحق

[="#2f4f4f"][="DarkSlateGray"]سلام

فرصت نشد همه نقداتونو بخونم

چنتا نکته ساده می گم

[/][/]

[="DarkSlateGray"]قالب وبلاگ خیلی‌ مهم مثلا همین قلب وبلاگ کاربران اسکدین . زیاد به درد معرفی وبلاگ نمی‌خوره خیلی‌ راحت می‌شه اینو فهمید و این یه قالب تبلیغاتی مثلا قسمت بالش نوشته تماس با من این دیگه خیلی‌ تابلو می‌شه یه نکتهٔ دیگه قسمت دربارهٔ وبلاگ هست اینم متنش به عنوانش نمیاد و کلی‌ ایراد دیگه .پس برای این که یه وبلاگ خوب داشته باشیم اولش باید یه قالب خوب که مهمترین عاملش ارتباط داشتن با موضوع هستش باید داشته باشه در مورد قالب وبلاگ جهت اطلاع که بنده فعلا فقط همین دوتا وبلاگو مشاهده کردم بزرگترین ایرادش همین سرعت بلا اومدن بلاگ هستش که طول میکش اونم بخاطر حجم بالای قالب هتش که شما فرموده بودین خیلی‌ سریع میاد بالا .نکتهٔ بد خوانابودن مطلب و همون تطبیق رنگ آمیزی تو بلاگ همخوانی رنگ قالب با نوشتها و ،،،، بد یه نکته که من خیلی‌ دوست دارم تو وبلاگ باشه اونم بودن آهنگ و این خودشم باید اصولی باشه البته با توجه به موضوع وبلاگ مثلا همین بلاگ جهت اطلاع اصلا نیزی به آهنگ نداره ،،،، نکتهٔ بدیش که به ذهنم میرسه لازم نیست وبلاگمنو پره عکسها یا کلا چیزهای که وبلاگو زیبا می‌کنن همون کدهای جاوا اسکریت کنیم بازم با توجه به موضوع وبلاگ اینم یه چیز سلیقیه فعلا همینا اگه سوال داشتین در خدمتم:khandeh!:
[/]

guest;133529 نوشت:
زیاد به درد معرفی وبلاگ نمی‌خوره خیلی‌ راحت می‌شه اینو فهمید و این یه قالب تبلیغاتی مثلا قسمت بالش نوشته تماس با من این دیگه خیلی‌ تابلو می‌شه

سلام علیکم جمیعا

جناب ژوست این قالبی است که یکی از سایتها برای دانلو گذاشته بود. بنده تنها در این وبلاگ اجرا کردم که دوستانی که میلشان به این قالب هست استفاده کنند والا قالب بخصوصی برای این وبلاگ تهیه دیده نشده .
قبلا این قالب بود که توسط ولیعصر گرامی بطور موقت استفاده شد.

http://askdinblog.blogfa.com/

guest;133529 نوشت:
یه نکتهٔ دیگه قسمت دربارهٔ وبلاگ هست اینم متنش به عنوانش نمیاد و کلی‌ ایراد دیگه

:Gig:

guest;133529 نوشت:
پس برای این که یه وبلاگ خوب داشته باشیم اولش باید یه قالب خوب که مهمترین عاملش ارتباط داشتن با موضوع هستش

بله اگر کاردستی بخوایم درست کنیم قالب مهم ترین مساله اش میشود.

من پیشنهاد میکنم یه نگاهی به نظرات شیرازی ( مدیر بلاگفا ) که دوستان معرفی کردند و همچنین کتابی که درباره وبلاگ نویسی اول بحث گذاشته ام بیندازید بد نیست.

یاحق

bina88;133569 نوشت:
سلام علیکم جمیعا

جناب ژوست این قالبی است که یکی از سایتها برای دانلو گذاشته بود. بنده تنها در این وبلاگ اجرا کردم که دوستانی که میلشان به این قالب هست استفاده کنند والا قالب بخصوصی برای این وبلاگ تهیه دیده نشده .
قبلا این قالب بود که توسط ولیعصر گرامی بطور موقت استفاده شد.

http://askdinblog.blogfa.com/

:Gig:

بله اگر کاردستی بخوایم درست کنیم قالب مهم ترین مساله اش میشود.

من پیشنهاد میکنم یه نگاهی به نظرات شیرازی ( مدیر بلاگفا ) که دوستان معرفی کردند و همچنین کتابی که درباره وبلاگ نویسی اول بحث گذاشته ام بیندازید بد نیست.

یاحق

به هرحال من از قرار مرارتن خبر نداشتم پس بهم حق بدین

:khandeh!:میدونین بد از انتخاب قالب بلاگ مهمترین کار چی‌؟هرکیی بگه جایزه داره

guest;133636 نوشت:
میدونین بد از انتخاب قالب بلاگ مهمترین کار چی‌؟هرکیی بگه جایزه داره

من نمدونم فکر نکنم دوستان هم بتونند حدس بزنند .
راستی تصادفا
انتخاب موضوع نیست ؟
اگر هست لطفا جایزه من رو بدید

سلام :Gol:
این وبلاگ منه

www.mamaii.blogfa.com

بیشتر حرفای خودمونیه و خاطرات خودم از بیمارستان و زایشگاه . به سری هم مطالب علمی و آموزنده

[=Times New Roman]بسم الله ارحمن الرحیم
[=Times New Roman]
[=Times New Roman] لیست وبلاگ ها تاکنون:

[=Times New Roman]
[=Times New Roman] [=Times New Roman]جناب یاقوت احمر:
[=Times New Roman]تخته سیاه

[=Times New Roman]جناب محمد:
[=Times New Roman]اسک دین
[=Times New Roman]آخرین منجی

[=Times New Roman]جناب madanchi11:
[=Times New Roman] www.co1.ir
[=Times New Roman] www.ghermezeteh.info
[=Times New Roman] www.harandeh.ir
[=Times New Roman] www.quran.co1.ir
[=Times New Roman] www.rashedin.org


[=Times New Roman]جناب [=Times New Roman]محبان الزهراء[=Times New Roman] :
[=Times New Roman]هیئت محبان الزهراء-شهرستان اسلامشهر

[=Times New Roman]جناب ولیعصر:
[=Times New Roman]جهت اطلاع

[=Times New Roman]جناب سلیم بن قیس هلالی :
[=Times New Roman]خدا حافظ

[=Times New Roman]سرکار seratenoor:
[=Times New Roman]ما با ولایت تا شهادت


[=Times New Roman]جناب محب فاطمه:
[=Times New Roman] چرا شیعه هستم؟
[=Times New Roman]
[=Times New Roman] جناب mandir:
[=Times New Roman] ره پوی وصال
[=Times New Roman]
[=Times New Roman] جناب namazeshab.com:
[=Times New Roman] نماز شب
[=Times New Roman]
[=Times New Roman] جناب علی حسنی:
[=Times New Roman] جملات زیبا از بزرگان
[=Times New Roman]
[=Times New Roman] نکیسای عزیز:
[=Times New Roman] یادداشت های یک نیمچه ماما
[=Times New Roman]
[=Times New Roman] وبلاگ ما:
[=Times New Roman] روایت عاشقی
[=Times New Roman]

با سلام خدمت دوست گرامی و محترم جناب bina88

از زمانی که بابت نقد وبلاگ حقیر صرف فرمودین کمال تقدیر و تشکر رو دارم.
به نکات جالب و مفیدی اشاره فرمودید.

امیدوارم با بهره گیری از این رهنمودها، زمینه بهبود و پیشرفت وبلاگ رو فراهم کنم.

در پناه خداوند متعال پیروز و سربلند باشید.

التماس دعا...

bina88;133653 نوشت:
من نمدونم فکر نکنم دوستان هم بتونند حدس بزنند .
راستی تصادفا
انتخاب موضوع نیست ؟
اگر هست لطفا جایزه من رو بدید

سلام

معلومه حرفهایی که تو پست بالا زدم اصلا درست نخوندین

وقتی قالب بر حسب موضوع انتخاب میشه چجوری ...

شاید منظورتون عنوان بلاگ بوده .اینم باز جواب سوال نیست

[=Times New Roman]برای سربازان جنگ نرم و فعالان عرصه ی سایبری
[=Times New Roman]حتما این فایل صوتی رو دریافت کنید.


دانلـــــــــــــــــــــود
(حجم 1.5 مگابایت)

سلام
و عرض ادب به تمام وبلاگ نویسان و سایتداران خوب اسک دین :hamdel:
نماز روزه همه قبول باشه

با اجازه مـــریم خانم یک پیشنهاد دارم .

برای بهتر کردن این وبلاگ های زیبا همه باهم کمک کنیم که بهترین وبلاگ ها بشوند.
چه باید بکنیم

1. انتقاد صحیح از کل وبلاگ (قالب و مطالب و تصاویر و...)
2. کمک به کسانی که از وبلاگ نویسی و کد نویسی تحت وب چیزی نمی دانند
3. طراحی گرافیک برای وبلاگ ها
و ...

همه دوستان باید نظر بدهند و کمک کنند
اگر اشتباه است نادیده بگیرید این پیشنهاد رو

باتشکر

سلام

madanchi11;134635 نوشت:
1. انتقاد صحیح از کل وبلاگ (قالب و مطالب و تصاویر و...) 2. کمک به کسانی که از وبلاگ نویسی و کد نویسی تحت وب چیزی نمی دانند 3. طراحی گرافیک برای وبلاگ ها و ...


ممنون از پیشنهاد بسیار خوب شما.
جناب بینا در ابتدای تاپیک ، پیشنهاد تشکیل یک گروه مثلا 5 نفره را برای ساماندهی و بررسی وبلاگ ها ارائه دادند.
و خودشان یک تنه همه ی وبلاگها رو نقد کردند.
اگر کاربرانی که در این زمینه تخصصی دارند ، کمک کنند بسیار عالی خواهد بود!

من قصد داشتم یک گروه دسته جمعی برای وبلاگ نویسان اسک دین تشکیل بدهم اما از آنجایی که زیاد از گروه ها استقبال نمی شود منصرف شدم.
اما اگر گروه هم نداشته باشیم ، مشکلی نیست.

فقط به کاربران علاقمند و مطلع نیاز داریم.

در ضمن ، پیشنهاد می کنم حتما فایل صوتی پست 75 رو دانلود کنید.

سلام

من بدم نمی آید یک وبلاگ تاسیس کنم اما دقیق موضوع خوبی مد نظرم نیست
و همین طور سایت ارائه دهنده هاست که خوب و باسرعت و امکانات خوبی ارائه بده سراغ ندارم می شه کمکم کنید؟!!:Gol:

mkk1369;134637 نوشت:
همین طور سایت ارائه دهنده هاست که خوب و باسرعت و امکانات خوبی ارائه بده سراغ ندارم می شه کمکم کنید؟!

سلام

اول باید ببینید چه نوع سایتی می خواهید بزنید !
و چه نوع اسکریپت می خواهید نصب کنید.
و چه میزان فضا می خواهید
اینها همه را بسنجید و بعد به شما معرفی میکنیم

مـــریم;134636 نوشت:
اگر کاربرانی که در این زمینه تخصصی دارند ، کمک کنند بسیار عالی خواهد بود!


سلام

خوب از دوستانی که تخصص دارند کمک بگیریم و گروه را تشکیل دهیم من می تونم تو برنامه نویسی و طراحی کمکتون کنم!
از این طریق هم میشه اسم اسک دین را گسترش و بزرگ کنیم

madanchi11;134641 نوشت:
سلام اول باید ببینید چه نوع سایتی می خواهید بزنید ! و چه نوع اسکریپت می خواهید نصب کنید. و چه میزان فضا می خواهید اینها همه را بسنجید و بعد به شما معرفی میکنیم

سلام

فکر کنم من اشتباه گفتم؟

می خواهم وبلاگ بزنم ؟

سایت ارائه دهنده فضا سراغ دارید که خوب باشه؟:Gig:

mkk1369;134643 نوشت:
می خواهم وبلاگ بزنم ؟


وبلاگ سایت های زیادی است ww.blogfa.com , ....

برای اینکه فایلی به اشتراک بزنید تو نت یعنی آپلود کنید از persiangig.com

استفاده کنید


mkk1369;134643 نوشت:
سایت ارائه دهنده فضا سراغ دارید که خوب باشه


فضای منظور تون هاست است ؟

هاست رایگان وجود دارد ولی بخاطر تحریم سایت ایرانی را پاک میکنند بهتر خرید کنید

mkk1369;134643 نوشت:
سایت ارائه دهنده فضا سراغ دارید که خوب باشه؟

http://gigfa.com/
هاست رایگان ایرانی
اما اگر قصد دارید یه سایت حرفه ای داشته باشید بهتره بخرید

persianboy;134649 نوشت:
هاست رایگان ایرانی اما اگر قصد دارید یه سایت حرفه ای داشته باشید بهتره بخرید

سلام

ممنون اما من شاید بخواهم وبلاگ بزنم می خواستم بدونم کدوم سرویس دهنده ها سرویس بهتری ارائه می کنند
؟

mkk1369;134652 نوشت:
سلام ممنون اما من شاید بخواهم وبلاگ بزنم می خواستم بدونم کدوم سرویس دهنده ها سرویس بهتری ارائه می کنند ؟


متخصص پاسخ به این سوال ایران مسعوده
iran masood

mkk1369;134652 نوشت:
سلام

ممنون اما من شاید بخواهم وبلاگ بزنم می خواستم بدونم کدوم سرویس دهنده ها سرویس بهتری ارائه می کنند
؟


می تونید یه هاست و دامنه رایگان بگیرید یه وردپرس نصب کنید و یه وبلاگ حرفه ای داشته باشید
یا می تونید از سرویس دهنده های ایرانی استفاده کنید. پیشنهاد های من:
blogfa.com
persianblog.ir
iranblog.com

persianboy;134649 نوشت:
http://gigfa.com/

سلام
دوست عزیز گیگفا تحریم و محدود شده دیگه هاست رایگان نمیده الان گیگ پا کار میکنه که 300 مگ است gigpa.com

منم حرف دوستم را تایید میکنم بهتره هاست بخری از جای معتبر

persianboy;134657 نوشت:
می تونید یه هاست و دامنه رایگان بگیرید یه وردپرس نصب کنید و یه وبلاگ حرفه ای داشته باشید


مدیریت محتوا زیاد از جمله وردپرس و دیتالایف و نیوک و جوملا و مامبو و چند تا ایرانی !

وردپرس خیلی عالی ولی برای تازه کمی دشواره نیاز به سئو نویسی دارد باید خرج کنی ولی به نظر من برای تازه کارها دیتالایف راحت تر می باشد!

بسم الله الرحمن الرحیم

خسته نباشید

http://www.mogharraboon.com
وب سایت ما است.

به تازگی چت رومش رو حذف کردم.
اما ان شاء الله یه چت روم دیگه تا آخر این هفته میزنم البته چت روم مخصوص خودمونه یعنی نویسنده ها. اما دوستان اسک دینی هم میتونن ازش استفاده کنن.
مدیران بزرگواری اسک دین هم اگر تمایل داشتند، اگر بفرمایند، به آن ها هم امکان مدیریت چت روم را میدم که بتونن کاربران اسک دین رو مدیریت کنند.
هرکدوم از کاربران اسک دین هم که تمایل به مدیریت داشتند در خدمتشان هستیم.
ان شاء الله زمانی که چت روم را راه انداختم لینکشو میدم.

الله اکبر

هاست رایگان امکانات مدیریتیش محدوده
میتونید از ایران هاست، هاست خریداری کنید که سروراش خیلی قویه اما خیلی گرون میده.

سایت پارس دو که خودم هاست ازش خریدم هم سرور های خوبی داره هم کنترل پنل هاستش دایرکت ادمین است هم قیمتش مناسبه.
http://www.parsdev.ir

لا اله الا الله

سیستم مدیریت محتوا
بهترین سیستم مدیریت محتوا وردپرس است، نسخه فارسی هم داره.
قالب هاش خیلی قشنگه و از طرفی خیلی گرون
البته میتونید از قالب آماده استفاده کنید و خودتون ویرایشش کنید.

justgod5;134719 نوشت:
هترین سیستم مدیریت محتوا وردپرس است، نسخه فارسی هم داره

سلام

خوبی دوست من

مقربون شما هم زیبا است و مدیریت محتوا وردپرس ولی دوست عزیز کمی روی گرافیک کار کنید کمی جذاب تر بشود

موفق باشید

justgod5;134718 نوشت:
سایت پارس دو که خودم هاست ازش خریدم هم سرور های خوبی داره هم کنترل پنل هاستش دایرکت ادمین است هم قیمتش مناسبه.

سلام

از پیشنهاد خوب تون تشکر میکنیم .

ولی خرید هاست بستگی به سایت دارد که چه نوع سایتی می خواهید داشته باشید و این نماییندگی چطوری پشیبانی کنند شما رو .
تشکر یاعلی

madanchi11;134711 نوشت:
سلام دوست عزیز گیگفا تحریم و محدود شده دیگه هاست رایگان نمیده الان گیگ پا کار میکنه که 300 مگ است www.gigpa.com

سلام
الان چک کردم. متاسفانه الان سرویس رایگان نمیده
madanchi11;134713 نوشت:
وردپرس خیلی عالی ولی برای تازه کمی دشواره نیاز به سئو نویسی دارد باید خرج کنی ولی به نظر من برای تازه کارها دیتالایف راحت تر می باشد!

وردپرس خیلی ساده است و از نظر سئو خیلی بهتره

سلام
منم وبلاگمو معرفی میکنم
هرچند به پای وبلاگ دوستان نمیرسه
ولی خوب

http://maryam6375.blogfa.com

سلام علیکم
این هم سیاه مشق بندست
از دوستان خواهشمندم که در جهت بهبودش یاریم رسانند
التماس دعا
یا علی
http://emtohan.blogfa.com

آموزش فارسی و تصویری ( کلیپ ) وردپرس از سایت رشد.4.5 مگابایت

دوستان اگر آموزش نصب سیستمهای دیگر را دارند برای دانلود معرفی کنند.

درباره هزینه ایجاد یک وبلاگ در وردپرس اگر از فضای شخصی کسی بخواهد استفاده زیادی نکند میتوان با 10 هزار تومان یک وبسایت را با فضائی حدود 300 تا 400 مگابایت تهیه کرد.یعنی میتوانید مطالبی تا حجم 300 مگابایت با لینک شخصی را روی سرورتان آپلود کنید.
این مبلغ بصورت سالیانه است.در صورت نیاز میتوانید حجم مربوط را هم با پرداخت ما به التفاوت آن از سرور میزبانتان تهیه نمائید.

میماند نصب وبسایت که طریقه نصب را دوستان میگذارند.
و آشنائی با امکانات و نحوه بکارگیری افزونه ها و ابزارها

اگر ایران مسعود و جناب معدنچی درباره موضوعات فنی توضیحاتی بدهند مطالب بسیاری هست که میشود از ایشان یاد گرفت.

یاحق

mkk1369;134652 نوشت:
سلام

ممنون اما من شاید بخواهم وبلاگ بزنم می خواستم بدونم کدوم سرویس دهنده ها سرویس بهتری ارائه می کنند
؟

دوست عزیز به هیچ عنوان سعی نکنید از هاست های رایگان استفاده کنید چون اولا تبلیغ میزاره واسه دومین هم معلوم نیست سایت شما بازدید پیدا کرد ببندن .

در مورد هاست و دومین

دومین ir حدودا 4000 هزار هست و com حدودا 10 هزار

هاست هم مثلا 100 مگ یا 200 مگ برای شروع کافی هست ولی 500 مگ هم خوب میشه که ماهانه حدودا 6 هزار هست یعنی اولش با 16 هزار یک سایت خیلی خوب میتونید را اندازی کنید.

اما بستگی به این داره چه نوع سایتی میخواید مثلا با سایت اسک دین میگن فروم

مثلا یک سری سایت ها هستند خبری هستند یا مثلا فروشگاه و....

ولی در کل فکر کنم اکثر بچه ها دوست دارن یک سایت مثل وبلاگ داشته باشن ولی سایت باشه نه سرویس دهنده مثل بلاگفا

که به اون میگن مدیریت محتوا

که یک سری شرکت ها این سیستمو نوشتن بعد از خرید هاست و دومین رایگان میتونید دانلود کنید و نصب کنید

مثل جمولا .وردپرس و دیتالایف و....

اگر خواستید دومین یا هاست بخرید در پیام خصوصی میگم.

اما یه توضیح کوچیک هم اضافه کنم دومین به اسم سایت میگن مثلا askdin.com

هاست به فضا میگن مثلا یه کامپیوتر در نظر بگیریم

دومین میشه خود کامپیوتر هاست میشه هارد کامپیوتر و سیستم که نصب میکنم روی اون مثلا فروشگاه فروم یا سایت خبری مثل ویندوز میمونه باید نصب بشه تا مطالب بزاری و استفاده کنی

باز سوالی بود در خدمتم

سلام دوستان

من منظورم همون سایت های ارائه دهنده مثب بلوگفا بود که من ایران بلاگ را انتخاب کردم!!

ممنون از اطلاعات مفید و ارزندتون

:Gol::Gol:

mkk1369;134999 نوشت:
من منظورم همون سایت های ارائه دهنده مثب بلوگفا بود که من ایران بلاگ را انتخاب کردم!!

سلام
بلاگفا با این که معروف تر از بقیه است اما سرویس دهنده های قوی تر از بلاگفا زیاد هست.
وبلاگتون رو به ما هم معرفی کنید.