نرم افزار موبایلی "پرس و جو فاطمی(س)" با 180 پرسش و شبهه تولید شد.

تب‌های اولیه

3 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
نرم افزار موبایلی "پرس و جو فاطمی(س)" با 180 پرسش و شبهه تولید شد.


[="Blue"][="Red"]حجت الاسلام و المسلمین بهروز از تولید نرم افزار موبایلی "پرس و جو فاطمی(س)" با بیش از صد و هشتاد پرسش و پاسخ و شبهات متنوع و جامعی در زمینه بانوی بی نظیر عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، خبر داد.[/]
حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا بهروز، مسئول همکاریهای علمی ستاد ساماندهی پاسخگویی دینی، در گفتگو با درگاه پاسخگویی به مسائل دینی گفت: خداوند را شاکریم که در ایام فاطمیه(س)، نرم افزار موبایلی "پرس و جو فاطمی(س)" را تقدیم عاشقان اهل بیت(ع) و ولایت می کنیم.
عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و علوم اسلامی گفت: بخش پرسش و پاسخ که در نه عنوان مرتب شده و سوالات هر قسمت به صورت جداگانه تنظیم شده است، بالغ بر صد و هشتاد پرسش و پاسخ در موضوعات القاب حضرت فاطمه(س) ، ازدواج حضرت فاطمه(س) ، فدک ، مخفی بودن قبر حضرت فاطمه(س) ، شهادت حضرت فاطمه(س) ، مصحف حضرت فاطمه(س) ، شبهات پیرامون حضرت فاطمه(س) ، فضائل حضرت فاطمه(س) و سایر مباحث ارائه شده است.
مدیر طرح پرس و جو فاطمی(س) گفت: بدیهی است تعداد پرسش و پاسخها در این زمینه بسیار زیاد است که امکان جمع آوری همه آن هم در یک کتابچه موبایل نبود و ان شاء الله در نسخه های بعد بتوانیم این برنامه را در نسخه جامع تری ارائه دهیم.
ایشان افزودند: در این نرم افزار، علاوه بر پرسش و پاسخ و شبهات، به معرفی ستاد ساماندهی پاسخگویی دینی و همچنین معرفی اجمالی مراکز پاسخگویی دینی کشور پرداخته شده است.
حجت الاسلام والمسلمین بهروز در پایان با تشكر از محققان، پژوهشگران و مراكز پاسخگویی كه در تهیه این نرم افزار ستاد ساماندهی پاسخگویی دینی را همراهی نمودند، افزود: تلاش ما بر این است که به مناسبت های مختلف بتوانیم نرم افزارهای مشابه را ارائه دهیم و بتوانیم از این طریق فرهنگ اسلامی را اشاعه دهیم.[/]

منبع


[="Blue"][="DarkGreen"]تولید و عرضه نرم افزار موبایلی "پرس و جو فاطمی(س)" در ستاد ساماندهی پاسخگویی دینی[/]

نرم افزار موبایلی "پرس و جو فاطمی(س)" در سه بخش: 1. پرسش و پاسخ فاطمی(س) 2. معرفی مراکز پاسخگویی دینی کشور 3. معرفی ستاد ساماندهی پاسخگویی دینی، در ستاد ساماندهی پاسخگویی دینی كشور تولید و عرضه شده است.
محمود متین فر، مسئول فناوری اطلاعات ستاد ساماندهی پاسخگویی دینی گفت: در بخش پرسش و پاسخ این نرم افزار، بیش از صد و هشتاد پرسش و پاسخ و شبهات متنوع و جامعی در زمینه بانوی بی نظیر عالم حضرت فاطمه زهرا(س) ارائه شده است که این پرسشها و شبهات در بخش همکاریهای علمی ستاد و زیر نظر حجت الاسلام والمسلمین بهروز آماده گردیده بود.

وی گفت: در بخش معرفی مراكز پاسخگویی دینی به معرفی اجمالی 85 مركز پاسخگویی شناسایی شده توسط این ستاد پرداخته شده است و همچنین در بخش معرفی ستاد ساماندهی پاسخگویی، ستاد بصورت مختصر معرفی گردیده است.
مسئول فناوری اطلاعات ستاد گفت: از جمله امکانات این نرم افزار میتوان به قابلیت جستجو در متن پرسش و پاسخ های نرم افزار اشاره کرد.
همچنین از دیگر امکانات این نرم افزار امکان انتخاب بخشی از متن پرسش یا پاسخ و ارسال آن از طریق پیامک یا ایمیل می باشد.
محمود متین فر در پایان تولید نرم افزارهای موضوعی و مناسبتی را یکی از سیاستهای ستاد ساماندهی پاسخگویی دینی برشمرد و گفت: در آینده نیز شاهد تولید و عرضه نرم افزارهای موضوعی و مناسبتی در قالب نرم افزار موبایلی، رایانه ای و ایبوک خواهیم بود.

وی یادآور شد: علاقمندان می توانند پس از دانلود نرم افزار از آدرس اینترنتی porsojoo.com/porsojoo-fatemi و نصب نرم افزار بر روی گوشی خود از آن استفاده نمایند.[/]
منبع
لینک دانلود از سایت گفتگوی دینی

دانلود نرم افزار موبایلی "پرس و جو فاطمی(س)"
نرم افزار موبایلی "پرس و جو فاطمی(س)" که در ستاد ساماندهی پاسخگویی دینی تولید و عرضه شده است، دارای سه بخش به شرح زیر می باشد:
1. پرسش و پاسخ فاطمی(س)
2. معرفی مراکز پاسخگویی دینی کشور
3. معرفی ستاد ساماندهی پاسخگویی دینی

برای استفاده از نرم افزار موبایلی "پرس و جو فاطمی(س)" ابتدا فایل زیر را دانلود نمایید. سپس فایل داخل این پوشه که با نام porsojoo-fatemi.jar می باشد را در گوشی خود قرارداده و پس از نصب در گوشی خود، از آن استفاده نمایید.
از همه شما عزیزان التماس دعا داریم.

دانلود مستقیم از کتابخانه:
http://www.askdin.com/downloads.php?...d=565

دانلود غیرمستقیم از کتابخانه:
http://www.askdin.com/downloads.php?do=file&id=565
منبع
درج خبردرسایت