درخواست پسر 6 ساله برای خوردن شیر مادر

تب‌های اولیه

5 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
درخواست پسر 6 ساله برای خوردن شیر مادر
سلام علیکم  پسر 6 ساله دارم وقتی دارم خواهرش رو شیر میدم میگه منم می خوام بخورم چه کاری یا چه رفتاری باید در چنین مواقعی انجام بدم !!!!؟؟؟
با نام و یاد دوست           کارشناس بحث: استاد نشاط
سلام چنین علاقه و گرایشی به خاطر جلب توجه و نیاز عاطفی می تونه باشه. شما می تونید به شکل دیگری توجه او را تغییر داده و خیلی راحت او را قانع کنید. به جای شیر دادن او را بغل کرده و بوس و نازش کنید و ...بهش بگید اگه شما بخورید به شما ضرر داره و شاید مریض بشین... واکنش ها را گزارش بدین ...تا راهکارهای دیگر را خدمتتون اعلام کنیم.  
سلام با رویکرد شناختی می توانید او را قانع کنید بدین شکل؛ بچه ها را میشه تفهیم کرد. می تونید  با زبان کودکانه به ایشون تفهیم کنید؛ که خواهرتون بچه است و غذا و نوع پوشش و رفتاراش با تو فرق می کنه؛ تو هم اگر بخواهی مثل خواهرت با تو برخورد بکنم؛ بهش بگید؛ اگه کسی از دوستانت  پرسید من مجبورم ماجرا را توضیح بدهم؛ آن موقع همه میخندن و تو ضایع میشی .... ولی به نظر می رسد؛ همانطوری که گفتیم؛ فرزند شما نیاز به محبت و توجه دارد که لازم است این موضوع را جدی بگیرین و برای بچه تون وقت کافی بذارین. با بازی کردن و شعر خواندن و ... می تونید نیاز عاطفی اشو را به خوبی تامین کنید.  
سیصدوسیزده said in درخواست پسر 6 ساله برای خوردن شیر مادر
سلام علیکم  پسر 6 ساله دارم وقتی دارم خواهرش رو شیر میدم میگه منم می خوام بخورم چه کاری یا چه رفتاری باید در چنین مواقعی انجام بدم !!!!؟؟؟
یا هو سلام و عرض ادب به نظر من بهتر هست که کلا از یک رونشناس کودک کمک بگیرید چون هر نوع خطا میتونه در اینده شخصیت و بینش کودک به خودش و دیگران رو تحت تاثیر قرار بده کودکان به تربیت جنسی نیاز دارند و یک مساله ای که به ذهنم میرسه این هست که ایا بهتر نیست کودکتون رو وقتی شیر میدید به دور از چشم پسرتون باشه؟   اگه تربیت و اینده فرزندانتون براتون مهم هست حتما از روانشناس کمک بخواین.