فوت فتیش

تب‌های اولیه

4 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
فوت فتیش
سلام من یک مشکلی از بچگی داشتم اینکه با دیدن و فکر کردن به مسائل مربوط به کف پا تحریک میشدم یعنی از چهار پنج سالگی مشتاق دیدن و اینا بودم همینجوری ادامه پیدا کرد تا با اینترنت آشنا شدم و رفتم کلیپای فلک کردن و شلاق زدن و قلقلک و اینا رو میدیدم خودمم یا کمربند میزدم کف پای خودم و امثال این کارها. تا توبه کردم و دیگه نه فیلمی دیدم نه کاری انجام دادم ولی این قضیه باهام مونده هربار که تو فیلمی تلویزیون نشون میده اینچیزا رو یا تو کتابی چیزی میخونم در رابطه با تنبیه بدنی و َشکنجه تحریک میشم.  الانم که دارم مینویسم دارم تحریک میشم ولی خوب میخواستم از شما کمک بخوام که چجوری غیرحضوری درمانش کنم و دیگه از دستش خلاص شم.  
برچسب: 
با نام و یاد دوست         کارشناس بحث: استاد امید
سلام شما آقای جوانی هستید که دوست دارید زندگیِ سالم و آرامش بخشی داشته باشید تا بتوانید بدون هیچ شرمندگی و خجالتی به خواسته های مشروع خود دست یابید.   اینکه گفته اید: «با دیدن و فکر کردن به مسائل مربوط به کف پا تحریک میشدم»، به نظر می رسد «فوت فتیش» (جاذبه جنسیِ وسواس گونه به پا) می باشد. وقتی این جاذبه جنسی به گونه ای وسواس گونه در می آید و از حالتِ معقول و قابل کنترل خارج می شود، نیاز به درمان و مشاوره دارد. افراد عادی ممکن است در زمان های خاصی با دیدن پایِ همسرشان لذت جنسی ببرند. اما فردی که به اختلال فوت فتیش مبتلاست، تنها بر پاهای طرف مقابل تمرکز می کنند و در موارد شدید، فرد با دیدن پا به نهایت لذت جنسی (اُرگاسم) می رسد و بدون آن نمی تواند تحریک شود.   علائم اختلال فوت فتیش علائم زیر باید به مدت حداقل شش ماه در فرد دیده شود تا بتوان آن را اختلال تشخیص داد: - خیالپردازی، میل یا رفتارهای شدید و عودکننده جنسی - تبدیل شدن پا به عضو اصلی و جدا نشدنی رابطه جنسی - اخلال در عملکرد اجتماعی، شغلی، تحصیلی یا شخصی     ادامه دارد...
از آن جا که پا در پایین ترین بخش بدن قرار دارد، پا به عنوان یک عضو حقیر دیده می شود و فوت فتیش، دارای جنبه تحقیر است. افرادی که به فوت فتیش علاقه دارند، معمولا دوست دارند در رابطه خودشان را پایین تر از طرف مقابل احساس کنند. این افراد در تصورات شان فکر می کنند که طرف مقابل پای خود را روی آنها قرار می دهد تا احساس اختلاف قدرت را به فردِ مبتلا به فوت فتیش القا کند. این مسألهْ جنبه سلطه را به رابطه اضافه می کند. دو جنبه «تحقیر و سلطه» در رابطه جنسی، می تواند برای همسرِ فرد مبتلا به فوت فتیش بسیار ناخوشایند باشد و زندگی مشترک را با خطر جدایی مواجه نماید. به نظر می رسد شما مجرد هستید. اگر اکنون نتوانید این مشکل را درمان کنید، در آینده با مشکلات جدّی مواجه خواهید شد.   درمان های مختلفی برای فوت فتیش ارائه شده است. پژوهش ها نشان داده که درمان شناختی- رفتاری بهترین اثر را در درمان فتیش ها (جاذبه های جنسیِ وسواس گونه) دارد. از جمله درمان های رفتاری، شرطی سازیِ آزاردهنده است که در آن، درمانگر از محرک های منفی برای کاهش یا از بین بردنِ این میل استفاده می کند.   در شرطی سازی آزاردهنده درمانگر از فرد مبتلا به فوت فتیش می خواهد شروع به تصور صحنه جنسی با پا نماید. همزمان با این تصورات، درمانگر یک محرک آزاردهنده (مثلا صدایی گوش خراش) ایجاد می نماید. هدف این است که در مغز فرد مبتلا بین تصورات و رفتار فتیش و محرک آزاردهنده ارتباط برقرار شده و فرد مبتلا با اجتناب از تصورات و رفتار فتیش از محرک آزاردهنده دوری نماید.   گفته اید: «میخواستم از شما کمک بخوام که چجوری غیرحضوری درمانش کنم». به نظر می رسد شما به تنهایی نمی توانید این مشکل خود را درمان کنید و باید از یک سکس تراپیست (درمانگر مشکلات جنسی) کمک بگیرید.