غساله آب قلیل

تب‌های اولیه

3 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
غساله آب قلیل
باعرض سلام و خسته نباشید ی سوال دارم از حضورتون که هرچی فکر کردم نتونستم بفهمم.حقیقتش در گذشته و زمانی که نحوه ی صثحیح تطهیر با آب قلیل رو درست نمیدونستم ، یک روزکف پام خون اومد و متوجه نشدم و روی فرش و سرامیک کمی راه رفتم و بعدا متوجه شدم اما به دلیل کمی خون و تیرگی  سرامیک و فرش جای مشخصی از خون روی سرامیک و فرش ندیدم و اصلا توجه هم نکردم فقط میدونستم که  کجاها راه رفتم واسه همین همون محدوده سرامیک که راه رفتمو و اطرافش رو با یک سطل آب و یک پارچه کمی آب ریختم و پاک کردم و پارچه رو تو سطل انداختم.الان که تازه نحوه ی تطهیر با آب قلیل رو مطالعه کردم کمی نگران شدم .چون نمیدونم اون آب سطل نجس محسوب میشده یا نه. ؟چون اون موقع بلد نبودم احتمال میدم که آب سطل به جاهایی چکیده باشه  و میترسم جایی که سطل رو گذاشتم واسه آب کشی نجس  شده باشه. الان البته مدتی گذشته اما همچنان از فکرش درنمیام. لطفا بفرمایید حکمش چی میشه ؟ تشکر از راهنمایتون.
با نام و یاد دوست         کارشناس بحث: استاد نور
باعرض سلام و خسته نباشید   ی سوال دارم از حضورتون که هرچی فکر کردم نتونستم بفهمم.حقیقتش در گذشته و زمانی که نحوه ی صثحیح تطهیر با آب قلیل رو درست نمیدونستم ، یک روزکف پام خون اومد و متوجه نشدم و روی فرش و سرامیک کمی راه رفتم و بعدا متوجه شدم اما به دلیل کمی خون و تیرگی  سرامیک و فرش جای مشخصی از خون روی سرامیک و فرش ندیدم و اصلا توجه هم نکردم فقط میدونستم که  کجاها راه رفتم واسه همین همون محدوده سرامیک که راه رفتمو و اطرافش رو با یک سطل آب و یک پارچه کمی آب ریختم و پاک کردم و پارچه رو تو سطل انداختم.الان که تازه نحوه ی تطهیر با آب قلیل رو مطالعه کردم کمی نگران شدم .چون نمیدونم اون آب سطل نجس محسوب میشده یا نه. ؟چون اون موقع بلد نبودم احتمال میدم که آب سطل به جاهایی چکیده باشه  و میترسم جایی که سطل رو گذاشتم واسه آب کشی نجس  شده باشه. الان البته مدتی گذشته اما همچنان از فکرش درنمیام. لطفا بفرمایید حکمش چی میشه ؟ تشکر از راهنمایتون.
با سلام و احترام طبق توضیحاتی که فرمودید فرش و سرامیک پاک محسوب می شود و نباید به افکار خود اعتنا کنید. رساله مراجع، احکام نجاسات
موضوع قفل شده است