شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی

تب‌های اولیه

10 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی
سردار بزرگ و پرافتخار اسلام آسمانی شد  انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است در پی شهادت سردار پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه او بویژه مجاهد بزرگ اسلام جناب آقای ابومهدی المهندس رهبر انقلاب پیامی صادر کردند. پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت‌ آیت‌الله خامنه‌ای KHAMENEI.IR متن پیام را به شرح زیر میکند: بسم الله الرحمن الرحیم ملت عزیز ایران! سردار بزرگ و پرافتخار اسلام آسمانی شد. دیشب ارواح طیبه‌ی شهیدان، روح مطهر قاسم سلیمانی را در آغوش گرفتند. سالها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدانهای مبارزه با شیاطین و اشرار عالم، و سالها آرزوی شهادت در راه خدا، سرانجام سلیمانی عزیز را به این مقام والا رسانید و خون پاک او به دست شقی‌ترین آحاد بشر بر زمین ریخت. این شهادت بزرگ را به پیشگاه حضرت بقیة‌الله‌ارواحناه‌‌فداه و به روح مطهر خود او تبریک و به ملت ایران تسلیت عرض میکنم. او نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی بود، او همه‌ی عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید. شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ی او در همه‌ی این سالیان بود، با رفتن او به حول و قوه‌ی الهی کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد، ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثه‌ی دیشب آلودند. شهید سلیمانی چهره‌ی بین‌المللی مقاومت است و همه‌ی دلبستگان مقاومت خونخواه اویند. همه‌ی دوستان -‌ و نیز همه‌ی دشمنان - بدانند خط جهاد مقاومت با انگیزه‌ی مضاعف ادامه خواهد یافت و پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مبارک است، فقدان سردار فداکار و عزیز ما تلخ است ولی ادامه مبارزه و دست یافتن به پیروزی نهایی کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ‌تر خواهد کرد. ملت ایران یاد و نام شهید عالیمقام سردار سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای همراه او بویژه مجاهد بزرگ اسلام جناب آقای ابومهدی المهندس را بزرگ خواهد داشت و اینجانب سه روز عزای عمومی در کشور اعلام میکنم و به همسر گرامی و فرزندان عزیز و دیگر بستگان ایشان تبریک و تسلیت می‌گویم. سیدعلی خامنه‌ای ۱۳دیماه ۱۳۹۸
شهادت سردار شجاع و رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را به امام زمان (عج) و نائب برحقش امام خامنه ای و عموم ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می نماییم. خداوند این شهید عزیز و سرافراز را با امام حسین علیه السلام  وشهدای کربلا محشور نماید.
بسم الله قاصم الجبارین امروز همگی سوگوار سرداری بودیم که تجسم عینی أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَماءُ بَيْنَهُم‏ بود. ان شا الله با پایبندی به مسیر ولایت و دستیابی هر چه بیشتر به اتحاد و همبستگی، پیشرفت و توسعه و رشد و شکوفایی اهداف قاتلین او را به صورت معکوس تحقق خواهیم بخشید. 
اینستاگرام تا جایی که می تونه داره پست ها و استوری های منتسب به شهید قاسم سلیمانی رو حذف میکنه سلام آزادی بیان سلام آزادی اندیشه سلام دموکراسی سلام احترام به نظر مخالف سلام زنده باد مخالف من سلام حقوق بشر سلام بی شباهت ترین به ادعاهات نمیری یه وقت از این همه تناقض؟
امروز اهواز قیامت بود خودم بین جمعیت نزدیک بود خفه بشم چند نفر رو هم با آمبولانس بردن بیمارستان استقبال حیرت انگیز بود توی زندگیم همچین جمعیتی ندیده بودم واقعا مردم از ته دل گریه میکردند و زار میزدند
خون سیاوش : ز مرگِ  سپهبد و سر دار دین غریو وخروش است ایران زمین همه مرد و زن  اشک ریزان شده بزرگان در این مرگ گریان شده همه خاوران غرق در غصه است سراسر جهان شورِ این قصه است فلسطین و لبنان و عراق و شام از این غم شده جملگی تلخ کام بر و بوم ایران شده پر ز خشم فرو ریزد از دیدگان آب چشم چو خونِ سیاوش شده خون او همه مرد و زن گشته مجنون او خروشان وجوشان پیر و جوان چو سیلابِ  طوفنده هر سو روان سلیمانی چون شیر فریاد کرد ز خونش بسی موج ایجاد کرد تن ظالمان لرزد از موج او زمین گشته لبریز از فوج او همه پیر و بُرنا و اطفال و زن بُرون آمدند تا بپوشند کفن شعار همه وحدت و انسجام همی گویند :  الانتقام ، انتقام شگفتِ  زمانه  شد آن نازنین که شیر ژیان بود و ژنرال دین ز مرگش جهان در خروش آمده ست خونِ پهلوانان به جوش آمده ست سزد گر بگریند إیل  مَلک ز گردیش ، فرو ماند  هشتم فلک چه خوش گفت فردوسیِ نیک خواه یکی بیت روشن چو خورشید و ماه " چو خون خداوند ریزد کسی به گیتی درنگش نباشد بسی ا " چو قاسم زعشق خدا فانی شد ز شهد شهادت سلیمانی شد کند خون او ظالمان را تباه فرو ریزد از بیخ  کاخِ  سیاه . 16/10/1398/ قم مقدسه  .  (  صادقی ارزگانی  )
ای سردار دلها از وقتی رفتی دنیا روی ارامش به خود را ندیده
سلام سردار  شهادتت مبارک ما رو هم دعا کن که میدونم تا حالا تو هوامونو داشتی...