آموزش استفاده از امکانات انجمن (پلتفرم جدید)

تب‌های اولیه

10 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
آموزش استفاده از امکانات انجمن (پلتفرم جدید)
بسم الله الرحمن الرحیم   در این تاپیک آموزش استفاده از امکانات انجمن و شیوه ایجاد سوال و دریافت پاسخ ، درج می گردد.   در صورت داشتن سوال یا اشکال در استفاده از امکانات انجمن به این تاپیک مراجعه نمایید:   پشتیبانی فنی کاربران و مدیران   _با توجه به اینکه ممکن است در آینده برخی امکانات تغییر پیدا کرده یا اضافه شوند لطفا این تاپیک را ذخیره و مرتبا ملاحظه نمایید   _مطالب ارجاع شده به ابزار ها و آیدی ها لینک شده اند
ورود به سایت   _برای ورود به سایت می توانید با استفاده از ایمیل یا نام کاربری وارد سایت شوید اگر نام کاربری ندارید از طریق عضویت سریع اقدام به عضویت نمایید ، برای عضویت حتما یک ایمیل معتبر وارد نمایید. _در صورتی که در پلتفرم قبلی آیدی داشته اید می توانید از طریق بخش _ورود با کاربری قدیم_ که در تصویر مشخص شده با همان آیدی قبلی به انجمن وارد شوید. _در صورت داشتن هر گونه مشکل در ورود به انجمن می توانید از طریق فرم تماس با ما یا آیدی مدیر سایت در پیام رسان ایتا مشکل خود را مطرح نمایید.  
فایل: 
ارسال پرسش (1)   _جهت مطرح نمودن سوال خود می توانید از گزینه ارسال پرسش که در تصویر مشخص شده استفاده نمایید. _قبل از ارسال پرسش می توانید سوال خود را در قسمت جستجو درج نموده و در میان نتیجه های ارائه شده پاسخ خود را بیابید ، در صورت نیافتن پاسخ از گزینه ارسال پرسش استفاده نمایید.
فایل: 
ارسال پرسش (2)   _پس از زدن ارسال پرسش وارد این صفحه می شوید مطابق تصویر موارد را تکمیل نمایید: _سپس دکمه ذخیره را از انتهای صفحه اعمال نمایید. _پس از طی این مراحل سوال شما وارد مرحله ارجاع سوال شده و توسط مدیر ارجاع سوالات برای پاسخگویی به یکی از کارشناسانی که تخصص مرتبط با سوال شما را دارد ارجاع می شود. _نحوه یافتن پاسخ را در پست بعدی ملاحظه نمایید.
فایل: 
دریافت پاسخ _پس از تایید سوال شما و ارجاع آن به کارشناس می توانید تاپیک سوال را از قسمت موضوعات من در پروفایل شخصی ملاحظه نمایید _پاسخ به سوالات ظرف 48 ساعت توسط کارشناس ارائه میگردد _اگر بعد از گذشت این مدت پاسخ سوال خود را دریافت نکردید از طریق پیام خصوصی به مدیر ارجاع سوالات پیگیری نمایید.    
فایل: 
ارسال پست در تاپیک   _از طریق ادیتور پایین صفحه می توانید متن مورد نظر خود را وارد نموده و با اعمال دکمه ذخیره اقدام به ارسال پست در تاپیک مد نظر خود نمایید. _از طریق بخش فایل می توانید فایل مورد نظر خود را پیوست نمایید. _با زدن اطلاعات بیشتر در پایین فایل می توانید فرمت های مجاز فایل را ملاحظه نمایید _آشنایی با امکانات ادیتور در پست های بعد درج می گردد.
فایل: 
آشنایی با امکانات مهم ادیتور      
فایل: 
روش نقل قول  _نقل قول تمام پست: از طریق دکمه نقل قول در پایین هر پست   _نقل قول بخشی از متن:
فایل: 
مشاهده لیست مدیران کارشناسان و همکاران انجمن:  
فایل: 
خوبه