جمع بندی تصادف و عذاب وجدان

تب‌های اولیه

5 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
تصادف و عذاب وجدان
سلام من در یک تصادف با فردی برخورد کردم و فرار کردم. بعدا متوجه شدم او فوت کرده است. خیلی عذاب وجدان دارم. باید خودمو معرفی کنم؟ آیا باید اعتراف کنم؟
با نام و یاد دوست         کارشناس بحث: استاد کافی
برای این که بتوانیم پاسخ مناسبی ارائه بدهیم، لطفا به این سوالات پاسخ بدهید 1- تصادف، چگونه و در چه زمانی رخ داد؟ 2- آیا زمانی که تصادف رخ داد، فرد مذکور، هنوز زنده بودند و یا به خاطر ترک محل و کوتاهی شما، از دنیا رفتند؟ 3- چگونه متوجه وفات آن شخص شدید؟ 4- آیا خانواده متوفی شناختی از شما دارند؟ 5-آیا با فرد و خانواده متوفی ارتباط دارید؟ 6- وضعیت شما از جهت مالی چگونه است؟ 7- وضعیت متوفی از جهت مالی چگونه است؟ 8- متوفی، سرپرست خانواده بوده؟ یا یکی از افراد خانواده بوده؟    
فقط میتونم دعا میکنم ختم به خیر بشه.
جمع بندی پرسش: من در یک تصادف با فردی برخورد کردم و فرار کردم. بعدا متوجه شدم او فوت کرده است. خیلی عذاب وجدان دارم. باید خودم را  معرفی کنم؟ آیا باید اعتراف کنم؟ پاسخ: برای این که بتوانیم پاسخ مناسبی ارائه بدهیم، لطفا به این سوالات پاسخ بدهید 1- تصادف، چگونه و در چه زمانی رخ داد؟ 2- آیا زمانی که تصادف رخ داد، فرد مذکور، هنوز زنده بودند و یا به خاطر ترک محل و کوتاهی شما، از دنیا رفتند؟ 3- چگونه متوجه وفات آن شخص شدید؟ 4- آیا خانواده متوفی شناختی از شما دارند؟ 5-آیا با فرد و خانواده متوفی ارتباط دارید؟ 6- وضعیت شما از جهت مالی چگونه است؟ 7- وضعیت متوفی از جهت مالی چگونه است؟ 8- متوفی، سرپرست خانواده بوده؟ یا یکی از افراد خانواده بوده؟ با توجه به حساسیت سوال از جهت روشن شدن زوایای بحث و عدم پاسخگویی استارتر تاپیک به سوالات مطرح شده، با هماهنگی مسئولین مربوطه، تاپیک بسته می شود.  
موضوع قفل شده است