جمع بندی یار امام زمان(ع) شدن

تب‌های اولیه

5 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
یار امام زمان(ع) شدن
سلام 14 سال دارم لطفا به سوال من جواب بدین  از کجا بدانیم یار امام زمانیم که برای امدنش دعا کنیم ؟
با نام و یاد دوست         کارشناس بحث: استاد حنیف
بسم الله الرحمن الرحیم عرض سلام و احترام یار امام زمان بودن منحصر به ۳۱۳ نفری که در روایات آمده نیست. این بزرگواران فرماندهان در لشکر امام زمان ارواحنا له الفداء هستند؛ و بقیه ی مومنین در جهان،‌ همگی می توانند از یاران و یاوران آن بزرگوار باشند. اگر امروز و در زمان غیبت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، از یاران او هستید، بدانید که بعد از ظهر نیز جزء یاران او خواهید بود. یاری امام زمان فقط مربوط به دوران ظهور نیست. تمام افرادی که  در زمان غیبت در مسیر رضایت ولی عصر ارواحنا له الفداء حرکت می کنند،‌ قطعا بعد از ظهور هم جزء یاوران و پیروان او خواهند بود. رضایت امام زمان و تمام اهل بیت علیهم السلام، در رضایت پروردگار است و رضایت پرودگار با عمل کردن به شریعت قابل کسب می باشد. عمل کردن به واجبات و ترک محرمات که در دستورات تمام علما و بزرگان دینی ما آمده،‌ راه رسیدن به رضایت الهی و مقامات معنوی ست. برای اینکه یار امام زمان باشید، با دقت سعی در مراعات احکام الهی داشته باشید. توجه بفرمایید که منظور از واجبات فقط نماز و روزه ی معمولی که همه مردم انجام می دهند نیست؛ همانطوری که منظور از گناه فقط  دزدی و شرابخواری نیست. دقت در تمام اعمال روزمره و مطابقت دادن تمام رفتارها با معیارهای رضایت الهی،‌ راه رسیدن به مقام یاریگری امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و در نهایت خلیفه اللهی ست.
در این زمینه قبلا هم در تاپیک های مختلف صحبت شده که می توانید در لینک های زیر مطالعه بفرمایید: وظیفه شیعیان در عصر انتظار چگونه از ياران امام زمان (عج) باشيم؟؟؟
جمع بندی پرسش: از کجا بدانیم یار امام زمانیم که برای آمدنش دعا کنیم؟ پاسخ: یار امام زمان بودن منحصر به ۳۱۳ نفری که در روایات آمده نیست. این بزرگواران فرماندهان در لشکر امام زمان (ارواحنا له الفداء) هستند؛ و بقیه ی مومنین در جهان،‌ همگی می توانند از یاران و یاوران آن بزرگوار باشند. اگر امروز و در زمان غیبت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، از یاران او هستید، بدانید که بعد از ظهر نیز جزء یاران او خواهید بود. یاری امام زمان فقط مربوط به دوران ظهور نیست. تمام افرادی که  در زمان غیبت در مسیر رضایت ولی عصر (ارواحنا له الفداء) حرکت می کنند،‌ قطعا بعد از ظهور هم جزء یاوران و پیروان او خواهند بود. رضایت امام زمان و تمام اهل بیت (علیهم السلام)، در رضایت پروردگار است و رضایت پرودگار با عمل کردن به شریعت قابل کسب می باشد. عمل کردن به واجبات و ترک محرمات که در دستورات تمام علما و بزرگان دینی ما آمده،‌ راه رسیدن به رضایت الهی و مقامات معنوی ست. برای اینکه یار امام زمان باشید، با دقت سعی در مراعات احکام الهی داشته باشید. توجه بفرمایید که منظور از واجبات فقط نماز و روزه ی معمولی که همه مردم انجام می دهند نیست؛ همانطوری که منظور از گناه فقط  دزدی و شرابخواری نیست. دقت در تمام اعمال روزمره و مطابقت دادن تمام رفتارها با معیارهای رضایت الهی،‌ راه رسیدن به مقام یاریگری امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و در نهایت خلیفه اللهی ست.
موضوع قفل شده است