سعودی در پی جبران هزینه‌های جنگ یمن از جیب حجاج

تب‌های اولیه

4 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
سعودی در پی جبران هزینه‌های جنگ یمن از جیب حجاج
با سلام لطفا این خبررو مطالعه بفرمائید:  ولیعهد سعودی در پی جبران هزینه‌ها از جیب حجاج  پایگاه خبری «الخلیج آنلاین»، نوشت: بن‌سلمان به‌علت بحران مالی حاصل از جنگ یمن، مالیات‌ها را بر تمامی منابع در آمدی افزایش داده است. این سیاست، حجاج را تحت تأثیر قرار داده و هزینه سفر حج در بسیاری از کشورها، به بهانه افزایش قیمت حمل و نقل و اسکان به میزان مختلفی افزایش یافته است. افزایش هزینه‌های حج، اعتراض برخی کشورهای عربی و اسلامی را موجب شده است.  حال سوال بنده این است که حجاج با این که میدانند هزینه ای که عربستان بابت حج میگیرد صرف تامین مخارج جنگ وکشتار مسلمین می شود تکلیفشان برای انجام حج واجب چیست ؟
با نام و یاد دوست         کارشناس بحث: استاد سجاد
سلام علیکم  تشکر از سؤال شما  صرف این اخبار و تحلیل های سیاسی حتی اگر بخشی از آن واقعیت داشته باشد موجب تعطیلی فریضه مهم حج نیست و تأثیری بر وجوب حج ندارد. موفق باشید   
n میلیون پول خرج کنیم بریم حج که عربستان سلاح بخره شیعه رو تهدید کنه و بی گناه بکشه که تاثیری در این امر واجب نداره ؟ عقل رو خدا برای چی داده ؟ پولو بدیم بهشون بعد اینجا بیایم تو نماز جمعه بگیم مرگ بر آل سعود ؟  آل سعود اینجوری میمیره ؟ تناقض تا چه حد !!!!