جمع بندی مراجعه به فال گیر برای درمان بیماری

تب‌های اولیه

5 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
مراجعه به فال گیر برای درمان بیماری

سلام
خوبید؟
شرمنده سوالی داشتم خدمتتون
چون در حوزه علم دینی هستید بهتر دیدم از شما سوال کنم
حقیقت من چند سالیه که میشه که یک بیماری بدنمو در گیر کرده که از شدتش همیشه لرز درون بدنم هست متاسفانه با اصرار یکی از همسایه ها برای اولین بار پیش یه فالگیر که فال تاروت میگرفت رفتم ایشون گفت که چند سال پیش شما ترسیدید و الان دوتا موکل شما رو اذیت میکنند و باید دعا بگیرید و قربونی کنید و یک سری حرفای دیگه که اتفاقا خودشون باعث شدند من حالم بدتر باشه میخوام کمکم کنید بگید حتی یک درصد هم ممکنه همچین چیزی باشه اینا اگر مشکلی تو زندگی باشه میتونند حدس بزنند چطوری پیش گویی میکنند این خانم به شدت منو دچار مشکل روحی کردند و حرفایی زدند که من دچار شک وتردید در زندگی زناشویی شدم و خودم از اینکه رفتم پیش همچین شخصی به شدت پشیمان هستم خواهش میکنم منو راهنمایی کنید

width: 700 align: center

[TD="align: center"]با نام و یاد دوست

[/TD]

[TD="align: center"][/TD]


کارشناس بحث: استاد ناصر

[TD][/TD]

با سلام و احترام به شما

در ابتدا برای بهبودی و سلامتی شما دعا می کنم. ان شاء الله سلامتی خود را بدست بیاورید. اینکه بیماری شما از چه نوع بیماری است؛ خب اشاره ای سر بسته کردید و از جزئیات آن بی اطلاعم. در هر صورت چه بیماری شما جسمی باشد و چه روحی- روانی، قطعا مسیر درمان آن در حوزه تخصصی خودش باید قرار بگیرد. در بخش جسمی با مراجعه به پزشک مربوطه، و در حوزه روحی روانی به یک مشاور و روانشناس با تجربه و متعهد باید مراجعه کنید. در کنار این نوع درمان ها مسلما دعا و مسئلت از خداوند برای سلامتی تاثیر دارد. غیر از این، برای بدست آوردن بهبود جسم و روان چیزی جز به بیراه رفتن نیست. همین که شما از وضعیت فعلی رضایت ندارید گواه بر این مطلب است که مسیر درمان را اشتباه رفتید. و علاوه بر مشکل بیماری خویش، مشکلات روانی، هیجانی و ارتباطی(زناشویی) برای خود به وجود آوردید. این مسیر، مسیر عقلانی و عرفی نیست، بنابراین هر چه سریعتر از این نوع درمان ساختگی و مشکل زا بیرون بیایید، و به درمان اصلی و تخصصی که بیان کردم بپردازید.

در پایان بیان این نکته خالی از لطف نیست به محض این که واژه " تاروت" را در نوشته شما ملاحظه کردم به یاد آیه 102بقره از قرآن کریم افتادم. داستانی درباره دو فرشته الهی به نام "هاروت و ماروت" که از سوی خداوند متعال نازل شده بودند، تا مردم تحت تاثیر سحر جادوگران واقع نشوند. اما عده ای از تعلیم این دو فرشته الهی سوء استفاده کردند و اصلی ترین کاری که این شیطان صفت ها انجام دادند این بود که بین همسران جدایی، و به عبارتی تفرقه ایجاد کنند. «وَاتَّبَعُوا مَا تَتْلُو الشَّيَاطِينُ عَلَى مُلْكِ سُلَيْمَانَ وَمَا كَفَرَ سُلَيْمَانُ وَلَكِنَّ الشَّيَاطِينَ كَفَرُوا يُعَلِّمُونَ النَّاسَ السِّحْرَ وَمَا أُنْزِلَ عَلَى الْمَلَكَيْنِ بِبَابِلَ هَارُوتَ وَمَارُوتَ وَمَا يُعَلِّمَانِ مِنْ أَحَدٍ حَتَّى يَقُولَا إِنَّمَا نَحْنُ فِتْنَةٌ فَلَا تَكْفُرْ فَيَتَعَلَّمُونَ مِنْهُمَا مَا يُفَرِّقُونَ بِهِ بَيْنَ الْمَرْءِ وَزَوْجِهِ»(1)«و آنچه را كه شيطان[صفت]ها در سلطنت‏ سليمان خوانده [و درس گرفته] بودند پيروى كردند و سليمان كفر نورزيد ليكن آن شيطان[صفت]ها به كفر گراييدند كه به مردم سحر مى ‏آموختند و [نيز از] آنچه بر آن دو فرشته هاروت و ماروت در بابل فرو فرستاده شده بود [پيروى كردند] با اينكه آن دو [فرشته] هيچ كس را تعليم [سحر] نمیکردند مگر آنكه [قبلا به او] مى گفتند ما [وسيله] آزمايشى [براى شما] هستيم پس زنهار كافر نشوى و[لى] آنها از آن دو [فرشته] چيزهايى مى ‏آموختند كه به وسيله آن ميان مرد و همسرش جدايى بيفكنند» اکنون می بینیم که زندگی و روابط زناشویی شما در معرض خطر قرار گرفته است لذا ارتباط خود را با چنین شیطان صفت هایی قطع کنید.

در پناه خداوند متعال باشید@};-



پی نوشت
1- بقره(2): 102

رسانه;1026621 نوشت:
سلام
حقیقت من چند سالیه که میشه که یک بیماری بدنمو در گیر کرده که از شدتش همیشه لرز درون بدنم هست

حتی یک درصد هم ممکنه همچین چیزی باشه اینا اگر مشکلی تو زندگی باشه میتونند حدس بزنند چطوری پیش گویی میکنند

این خانم به شدت منو دچار مشکل روحی کردند و حرفایی زدند که من دچار شک وتردید در زندگی زناشویی شدم و خودم از اینکه رفتم پیش همچین شخصی به شدت پشیمان هستم خواهش میکنم منو راهنمایی کنید

با سلام

اگر این حالت

فقط در منزل رخ میدهد و بی دلیل است

و با مشکلات جسمانی بی ارتباط است

و چند سالی است که به خانه جدیدی آمده اید بهتر است خانه تان را عوض کنید!

جمع بندی

پرسش:

حقیقت اینکه من چند سالی میشه که یک بیماری بدنمو در گیر کرده که از شدتش همیشه لرز درون بدنم هست متاسفانه با اصرار یکی از همسایه ها برای اولین بار پیش یه فالگیر که فال تاروت میگرفت رفتم ایشون گفت که چند سال پیش شما ترسیدید و الان دوتا موکل شما رو اذیت میکنند و باید دعا بگیرید و قربونی کنید و یک سری حرفای دیگه که اتفاقا خودشون باعث شدند من حالم بدتر باشه میخوام کمکم کنید بگید حتی یک درصد هم ممکنه همچین چیزی باشه اینا اگر مشکلی تو زندگی باشه میتونند حدس بزنند چطوری پیش گویی میکنند این خانم به شدت منو دچار مشکل روحی کردند و حرفایی زدند که من دچار شک وتردید در زندگی زناشویی شدم و خودم از اینکه رفتم پیش همچین شخصی به شدت پشیمان هستم خواهش میکنم منو راهنمایی کنید.

پاسخ:

اینکه بیماری شما از چه نوع بیماری است؛ خب اشاره ای سر بسته کردید و از جزئیات آن بی اطلاعم.در هر صورت چه بیماری شما جسمی باشد و چه روحی- روانی، قطعا مسیر درمان آن در حوزه تخصصی خودش باید قرار بگیرد. در بخش جسمی با مراجعه به پزشک مربوطه، و در حوزه روحی روانی به یک مشاور و روانشناس با تجربه و متعهد باید مراجعه کنید. در کنار این نوع درمان ها مسلما دعا و مسئلت از خداوند برای سلامتی تاثیر دارد. غیر از این، برای بدست آوردن بهبود جسم و روان چیزی جز به بیراه رفتن نیست. همین که شما از وضعیت فعلی رضایت ندارید گواه بر این مطلب است که مسیر درمان را اشتباه رفتید. و علاوه بر مشکل بیماری خویش، مشکلات روانی، هیجانی و ارتباطی(زناشویی) برای خود به وجود آوردید. این مسیر، مسیر عقلانی و عرفی نیست، بنابراین هر چه سریعتر از این نوع درمان ساختگی و مشکل زا خارج شده، و به درمان اصلی و تخصصی که بیان کردم بپردازید.

در پایان بیان این نکته خالی از لطف نیست. به محض این که واژه " تاروت" را در نوشته شما ملاحظه کردم به یاد آیه 102سوره بقره از قرآن کریم افتادم. داستانی درباره دو فرشته الهی به نام "هاروت و ماروت" که از سوی خداوند متعال نازل شده بودند، تا مردم تحت تاثیر سحر جادوگران واقع نشوند. اما عده ای از تعلیم این دو فرشته الهی سوء استفاده کردند و اصلی ترین کاری که این شیطان صفت ها انجام دادند این بود که بین همسران جدایی، و به عبارتی تفرقه ایجاد کنند. «وَاتَّبَعُوا مَا تَتْلُو الشَّيَاطِينُ عَلَى مُلْكِ سُلَيْمَانَ وَمَا كَفَرَ سُلَيْمَانُ وَلَكِنَّ الشَّيَاطِينَ كَفَرُوا يُعَلِّمُونَ النَّاسَ السِّحْرَ وَمَا أُنْزِلَ عَلَى الْمَلَكَيْنِ بِبَابِلَ هَارُوتَ وَمَارُوتَ وَمَا يُعَلِّمَانِ مِنْ أَحَدٍ حَتَّى يَقُولَا إِنَّمَا نَحْنُ فِتْنَةٌ فَلَا تَكْفُرْ فَيَتَعَلَّمُونَ مِنْهُمَا مَا يُفَرِّقُونَ بِهِ بَيْنَ الْمَرْءِ وَزَوْجِهِ»(1)«و آنچه را كه شيطان[صفت]ها در سلطنت‏ سليمان خوانده [و درس گرفته] بودند پيروى كردند و سليمان كفر نورزيد ليكن آن شيطان[صفت]ها به كفر گراييدند كه به مردم سحر مى ‏آموختند و [نيز از] آنچه بر آن دو فرشته هاروت و ماروت در بابل فرو فرستاده شده بود [پيروى كردند] با اينكه آن دو [فرشته] هيچ كس را تعليم [سحر] نمیکردند مگر آنكه [قبلا به او] مى گفتند ما [وسيله] آزمايشى [براى شما] هستيم پس زنهار كافر نشوى و[لى] آنها از آن دو [فرشته] چيزهايى مى ‏آموختند كه به وسيله آن ميان مرد و همسرش جدايى بيفكنند» اکنون می بینیم که زندگی و روابط زناشویی شما در معرض خطر قرار گرفته است لذا ارتباط خود را با چنین شیطان صفت هایی قطع کنید.

پی نوشت:

1- بقره(2): 102.

موضوع قفل شده است