کیفیت مجازات ها

مجازات این فرد در آخرت چیست؟

سلام من دختری هستم ۳۴ ساله.
سال پیش با فردی آشنا شدم که از روز اول گفتم قرار ما ازدواج باشه و با خانواده مطرح کردم. ایشان هم با خانوادم صحبت تلفنی کرد. هر چه گذشت وابسته و دلبسته تر شدم و واقعا دوستش داشتم چون از هر نظر در کنارش آرامش داشتم و مشکلی بابت مسایل نداشتیم و حرفامونو زده بودیم.
حس میکردم دروغ میگه ولی عشق بهش و قضاوت نکردنش و اینکه میگفتم شاید بخاطر من دروغ میگه باعث شد هیچ وقت به روش نیارم.‌ همیشه خودشو لاکچری میدید و برای من آینده رویایی ترسیم میکرد. من هم شدیدا بهش متعهد بودم ....بسیار محبت میکرد.
باعث شد حرف های جنسی بزنیم و عکس رد و بدل بشه. جون میگفت من همسر قطعی توام و به زودی میام. اگرچه من هم ضربه ی سادگی و ترس خوردم. ((ما رابطه ی جسمانی نداشتیم))
متاسفانه این اواخر هر کاری میکردم حاضر نمیشد بیاد منو ببینه و با خانوادم دو کلام رو در رو صحبت کنه. به هر بهانه ای نشد که نشد. ‌یک روز عصبانی شدم و حرفامو فریاد زدم .... ایشونم سکوت کرد و رابطشو کاملا با من قطع کرد. هر چه تلاش کردم برگرده ثمر نداد. بعد از یک سال و خورده دوباره برگشت و اونم دوامی پیدا نکرد و رفت. اما یک آدم جدید شده بود تا جایی که آیه قرآن رو هم با شک و تردید دربارش صحبت میکرد. روز آخر بمن گفت برو با کسی دیگر و دیگه بمن اهمیتی نداد با وجود اینکه منو میدید. قلبم شکسته.....

مدتهاست گریه و آه و غصه دامنم رو گرفته . مدتهاست از دیدن عروسی های مردم حسرت میخورم. مدت هاست در حال پرخاش به دیگرانم .اعضای خانوادم رو کتک میزنم . حسود شدم . فوش میدم. فقط میخوام بدونم مجازات این آدم در سرای آخرت چیه؟ شدیدا کینه دارم ازش و هرگز حلالش نمیکنم.