پیروزی ، ارزشهای دینی

صادر کردن الگوی کشور داری دینی

سلام
چرا با وجود پیشرفت هایی که بعد از انقلاب در ایران بوجود امده .الگو کشورداری دینی را صادر نکنیم؟یا دیگر کشورها از سیستم ایران الگو برداری نمیکنن؟
یعنی اینهمه ثبات اقتصادی، پیشرفت در صنایع مختلف، سطح بالای رفاهی مردم ایران ، سلامت اداری و پیشرفت در زمینه حفظ محیط زیست و اثارفرهنگی و .... خیلی دیگر از نتایج انقلاب اسلامی را در ایران نادیده میگیرن؟یا غبطه نمیخورن به جوونای ما که بعد از انقلاب وارد جامعه شدن و حاصل تربیت اسلامی هست؟آزادی بیان و آزادی اندیشه و ازادی انتخاب را چرا از کشور ما یاد نمیگیرن.و به ازادی های بی خودی خودشون چسبیدن.مفهوم ازادی واقعی را باید در ایران ببینن.من فکرمیکنم اگر هر کسی از کشورهای غربی بیاد ایران محاله زندگی در ایران را نخاد.
به نظر من اگه بیشتر این مسائل را در کشورمون نشون بدیم.کشورهای عقب افتاده ای مثل سوئیس و المان و ژاپن که کلی فساد اقتصادی و اجتماعی دارن و اقتصادشون رو به زواله سریعا رو به حکومت اسلامی مثل ایران میارن.و اینطور میتونیم زمینه را برای ظهور بهتر امام زمان محیا کنیم.مگر هدف حکومت اسلامی محیا کردن زمینه برای ظهور امام زمان نیست؟پس چرا غافلیم.

عرصه حقیقی پیروزی های مردم غزه ....

[="Tahoma"][="Navy"]سلام
شاید پس از 51 روز جهاد و مقاومت، آنچه در غزه بیشتر به چشم ما بیاید آوار منازل و ساختمانهایی است که روزی ثابت و استوار ایستاده بودند
و شاید برای مردم غزه تصاویر کودکان و فرزندان و بستگانی بیشتر به ذهن بیاید که مظلومانه به شهادت رسیدند
و شاید از نگاه دشمن نژادپرست کودک کش اسرائیل ضربه های سنگینی که به منطقه غزه وارد کرده و ناکامیهایش در جنایات دیگر بیشتر مورد توجه باشد
اما
از نگاه کمال جویانه الهی در این میانه پرغوغا چه چیز بیشتر دیده میشود ؟
نظرتان چیست ؟
یا علیم
[/][/]