پوشیه و جوان ماندن

آیا پوشیه باعث جوان ماندن زن می شود؟!!

سلام
خیلی وقت پیش یک روحانی با همسر و دخترش در یکی از شبکه های رسانه ملی ظاهر شدند

در رسانه ملی که دانشگاه ملی است!!!!! زن پوشیه پوش گفت که چشمان نامحرم دارای اشعه خطرناک هست چشمان مردان اشعه ای دارد که موجب پیر شدن زودرس زنان میشود!!!!!!!
سوال داشتم که این اکتشافات اگر توسط دین مبین اسلام بیان شده و در کدام روایت و حدیث آمده و کدام علمی این مطلب را ثابت کرده است!
البته کاری به واکنش مسئولین و علما به این برنامه ندارم که به عنوان مثال حجت الاسلام و المسلمين رهبر امام جمعه موقت اصفهان در گفت و گو با خبرآنلاين درباره نمايش خانواده روحانيون در تلويزيون با پوشيه گفت: به نظر من هم اينگونه موارد غير عادي است. يعني اگر يک روحاني با يک نکته ها و رفتارهايي که افکار عمومي آن را رد مي کند و از نظر آن ها نوعي ارتجاع و يک نوع تنگ نظري و کار غير عادي است جالب نيست. خانواده روحاني هم بايد در کنار او يک پوشش و حجاب اسلامي در حد آن مقداري که شرع مقدس الزام کرده است داشته باشد. زياد تر از آن اگر باشد يک مقدار غيرعادي جلوه مي کند و با افکار عمومي و با فرهنگ عمومي ما در تضاد است و ممکن است موجب زير سوال بردن و نگاه هاي طنز آميز و تحقير آميز و برداشت ها متفاوتي درباره اين ها بشود. حجاب و پوشش بايد عادي باشد چراکه پوشش غيرعادي ممکن است تبعات منفي در جامعه داشته باشد.
http://www.khabaronline.ir/detail/378503

حالا سوال من این بود که این کشفیات این خانم دلیل عقلی داره یا دلیل نقلی داره و یا علم این مطالب را ثبات کرده است؟