وب سایت دینی

ایجاد وب سایت دینی متفاوت (همه بخوانند)

با سلام خدمت همه اساتید و دوستان عزیز

بنده مدتی ست به این فکر افتادم که یک وب سایت با موضوع (بیان دین به زبان ساده و مدرن) ایجاد کنم اما ایجاد چنین وب سایتی نیازمند تشکیل یک تیم کامل جهت ادامه راه هست .

پیش گفتار :

امروزه با افزایش روز افزون فناوری های وب و دیجیتال ذهن بسیاری از ما به ویژه جوون ها رو به خودشون کشونده و از طرفی چون این پیشرفت در غرب چشمگیر هست بسیاری رو به سمت خودشون کشونده و باعث شده تا خیلی از ما جوون ها غرب زده بشیم و از دین فاصله بگیریم .
من خودم به شخصه در کلاس های درسی دینی در دانشگاه به وضوح این گریز از دین رو در جوون ها میبینم و میبینم حتی کسانی رو که ممکنه از نزدیکان باشن اما اسلام رو صرفا یک صفت برای خودشون انتخاب کردن و هیچ تحقیق و سوالی در این زمینه نمی کنند و مدام در مسائل دینی سیاست رو سپر خودشون قرار میدن و هزاران موضوع دیگر که همه ما باهاشون ممکنه آشنایی داشته باشیم.

اما راه حل چیه ؟

این روز ها چشم و گوش ما جوون ها تنها دنیای وب و تلویزیون هست و دنیای وب و شبکه های اجتماعی و گفت و گو به حدی قوی شدند که در سرنوشت یک کشور تاثیر می زارن و این باعث میشه که ببینین کشور های مختلف برای امنیت خودشون دنیای وب رو محدود می کنن .

اما همین دنیای وب فضای فوق العاده مناسبی برای تبلیغات دینی و بیان موضوعات دینی ست .
همانطور که عده ای از روحانیون و روشن فکران با عضویت در شبکه های اجتماعی و حتی سرویس های چت سعی در هدایت و راهنمایی ما جوون ها دارن .

خب حالا همه این ها رو گفتم که به اینجا برسم که بگم هدفم از ایجاد وب سایت و زدن این تاپیک چیه؟

بنده قصد دارم با همکاری عده ای از روشن فکران دینی و روحانیون یک وب سایت برای بیان موضوعات دینی به زمان ساده و مدرن راه اندازی کنم به این صورت که در سایت هر روز مقالاتی در رابطه با مضوعات مختلف برای راهنمایی و پاسخ دهی به بسیاری از سوالات نوجوانان و جوانان ایجاد میشه .
این سایت صرفا یک سایت علمی و دینی ست بنابراین هدفش تنها بیان موضوعات دینی به زمان یک جوان برای همه ست .

خب حالا من این وسط چکار می کنم ؟

نه اشتباه کردید نقش گلدون ندارم :khandeh!: بنده مدیریت کامل سایت و رسیدگی کامل بهش رو بر عهده می گیرم و از اونجایی که خودم تا حدودی با طراحی وب سایت آشنایی دارم شاید طراحی قالب سایت رو خودم انجام دادم تا هزینه ها کمتر بشه .

در همکاری با بنده کسانی هستند که در علوم دینی آشنایی کامل دارن و مقالات و مطالب سایت رو به من بیان می کنن و من اون مقالات رو به زبان ساده بیان می کنم که از طرفی هم خودم در یادگیری دین سهیم میشم هم دیگران رو در یادگیری سهیم می کنم

عزیزان و اساتیدی که قصد همکاری با بنده رو دارن همینجا ذکر کنن تا بتونیم تشکیل تیم بدیم و کار رو شروع کنیم .

حتما ذکر کنید که در چه بخشی قصد همکاری دارید . چرا که چنین وب سایتی به سرمایه گذار - تبلیغ کننده - نویسنده - وب مستر و ... نیازمنده.

سوالی بود در خدمتم

با تشکر

:Gol::Gol::Gol: