مکان مایکل جکسون

نقد سخنان آقای رائفی پور درباره مایکل جکسون

بسم الله الرحمن الرحیم
عرض سلام و ادب و احترام

پیرامون زنده بودن مایکل جکسون.
ابتدا باید شخصیت مایکل جکسون برسی شود که فعلا نیازی نیست.

اما به طور کلی مایکل جکسون یکی از مخالفین جنگ اسرائیل علیه فلسطین بود و آهنگهای هم در این خصوص خواند.

بگذریم.
چند نکته:

ابتدا اینکه در سخنرانی بیان شد محل دفن مایکل جکسون مشخص نیست که این سخن فقط یک حرف بی اساس است. زیرا از همان ابتدا محل دفن مایکل جکسون مشخص بود.
و بارها خواهر مایکل جکسون محل دفن برادرش را بیان کرد. بلوار نورت کارل وود در منطقهٔ هومبلی هیلز لوس آنجلس. و مقبره مایکل جکشون کاملا مشخص است.
همچنین مایکل جکسون قبل از آخرین اجراء خودش که قرار بود علیه صهیونیست باشد کشته شد. چند نکته دیگر ....

از طرفی مایکل جکسون از دو بیماری پیسی(وینتیلیگو) و بیماری لوپوس رنج میبرد. و بخاطر اینکه این دو بیماری در مایکل جکسون بسیار حاد بود باعث تضعیف بسیار زیاد بدن وی شد ، به طوری که در اجراهای آخر خودش میزان جنب و جوش بسیار کم شد. و اگر مایکل جکسون کشته نمیشد بخاطر بیماری های که داشت چند سال بعد به مرگ طبیعی از دنیا میرفت.

نکته دیگر و آن اینکه ( اگر اشتباه نکنم) یک شبکه آلمانی فیلمی را منتشر کرد مبنی بر زنده بودن مایکل جکسون که بازتاب فراوانی داشت. اما کمتر از 24 ساعت فیلم از سایت شبکه آلمانی حذف شد و یک فیلم بلند گذاشته شد. در آن فیلم نشان داده شد که در حال گریم کردن شخصی همانند مایکل جکسون هستند و شبیه سازی منطقه و ... و شبکه بیان کرد که قصدش از پخش کلیپ اولی این بود که سطح زودباوری افراد را مورد سنجش قرار دهد. یعنی تمام افرادی را که فیلم اول را قبول کردن زودباور خطاب کرد. به همین دلیل هیچ کدام از این فیلمها سندی بر زنده بودن مایکل جکسون نیست.
هرچند سخنان خانواده مایکل جکسون هم دلیل بر عدم زنده بودن مایکل جکسون است.

نکته بعدی:
برای روشن شدن نکته بعدی مثالی از صدام حسین میزنم.
میخائیل رمضان یکی از بدلهای صدام حسین بود که توسط پزشک آلمانی به نام هلموت ريدل جراحی شد. همچنان زنده است و در نیویورک زندگی میکند.
به اعتراف سران آمریکایی در بسیاری از جلساتی که با صدام داشتند میخائیل رمضان بجای صدام وارد مذاکره میشد که حتی سران امریکایی که پشت پرده این بدلها بودن نیز نمیتوانستند اصل و بدل را تشخیص دهند.
خوب با این پیشرفت علمی در باره ایجاد بدل چه نیازی به زنده نگه داشتن شخص صدام حسین و مایکل جکسون است؟؟

از طرفی وقتی مسیح قلابی ظهور کند می بایست صدام و مایکل جکسون زمان مرگ را زنده کند نه مایکل جکسون یا صدام 10 الی 20 سال بعد را!!!!
نکته دوم وقتی مسیح قلابی ظهور کند اگر بخواهند صدام را زنده کنند برای خودشان بد میشود... حتی برای حفظ ظاهر یک فرد فاسد را زنده نمیکنند!!! در این خصوص در صورت لزوم توضیح خواهم داد.

از طرفی مایکل جکسون بخاطر بیماری پیسی که داشت می بایست هر چند ماه یکبار عمل جراحی زیبایی روی صورتش انجام دهد.
مایکل جکسون بخاطر عمل جراحی های زیادی که داشت باعث شد استخوان نک بین اش از بین برود و طبق علم پزشکی اگر زنده باشد می بایست عکل های دیگری روی بین اش انجام دهد که باعث نابودی بیشتر استخوان بینی اش میشود. یعنی مسیح قلابی به هیچ وجه نمیتواند بینی زمان مرگش را به مردم نشان دهد. که باعث دردسرش میشود.

پیرامون مرگ صدام تمام افراد و اسنادی که بیان میکرد صدام زنده است در یک موضوع کاملا مشترک بودند. صدام توسط نوری مالکی به سوریه تحویل داده شد. از سوریه به روسیه تحویل داده شد و باقی ماجرا. نوری مالکی که در پایان متحد ایران شد ... سوریه که از ابتدا متحد ایران بود ... روسیه هم همینطور. که دلیل بر زنده بودن صدام نیست.
از طرفی دی ان ای صدام بعد از مرگش تایید شد.
میگویند در دی ان ای دستکاری کردند ، خوب بعد از زنده کردن مجدد لابد میتونید دی ان ای بگیرید؟

پیرامون بلادن. تنها کسی که زنده است بلادن است.