معجزه الهی ، اردبیل ، کلیپ جانماز ، سجاده

* آیا کلیپ زیر که در شبکه های مجازی بسرعت تبادل می شود معجزه است؟ *

انجمن: 

با عرض سلام و تحیت.
مدتی است کلیپی در فضای مجازی و شبکه های مجازی منتشر شده و موجبات ایجاد شُبه در اذهان عمومی گردیده.این کلیپ به سرعت بین مردم در حال تبادل است.در توضیح کلیپ در شبکه های اجتماعی آورده شده که دختری در اردبیل در خانه در حال نماز خواندن بوده و در وسط نماز ناگهان نگاهش متوجه فیلم تلوزیون میشود و وسط نماز ، نماز را رها میکند و چشمانش را به تلوزیون جلب میکند و از نمازش غافل میشود. پس از دقایقی متوجه میشود که جانماز یا همان سجاده اش به نماز ایستاده و به جای او این جانماز در حال خواندن نماز ایستاده و به رکوع و سجود هم میرود. دخترک ناگهان با سروصدا مردم و نیروی انتظامی را متوجه چنین اتفاقی میکند و همه مردم برای فیلمبرداری و دیدن صحنه می آیند. کلیپ در فایل پیوست قابل دانلود است.
:Moteajeb!:

اسم کلیپ در فضای مجازی نوشته شده : معجزه الهی در اردبیل!
آیا این صحنه و اتفاق واقعاً معجزه الهی است؟؟ اگر معجزه است پس چرا میگویند معجزه فقط برای پیامبران است؟ آیا کرامت است؟؟ اگر هست پس چرا میگویند کرامت الهی ویژه مخلصین و عارفان همچون آیت الله بهجت و ... است. پس کلیپ مزبور چیست؟؟

آیا صحت آن را تایید می کنید؟

چون واقعا مردم سردرگم هر کس یه چیزی میگویند. این کلیپ ایمان مردم ساده و حتی مومن را نشانه رفته و با اعتقادات بازی میکند. اتفاقات مشابه ای برای اینجانب محرز شده.مثلا دیده ام که مردم جوری شده اند که درخت پرستی هم میکنند و میگویند فلان درخت معجزه دارد و به آن درخت پارچه سبز آویزان میکنند و ...
شایدم مدتی بعد مردم ما هم مثل قوم بنی اسراییل شوند که حضرت موسی چهل روز برای عبادت به کوه طور رفت و وقتی برگشت دید مردم بزغاله پرست شده اند!!!
از بس ایمانمان ضعیف است.
خوهشاً با پاسخ مناسب به این شبهه ، مردم را از سردرگمی نجات دهید.
با تشکر.