مسنجر ال فور آی

آموزش جامع مسنجر ال فور آي (L4i) ( توانمندترين مسنجر فارسي زبانان )

ثبت نام:

- جهت ثبت نام اينجا کليک کنيد:
http://register.l4i.com

- بعد از مطالعه و تاييد قوانين، وارد صفحه « فرم ثبت نام» مي شويد.

- شناسه کاربري، همان آي دي ورود شما به مسنجر هست که بعد از ثبت، قابل تغيير نيست. ديگران با اين شناسه به شما پيام مي فرستند يا شما را اد مي کنند.

- ثبت واقعي نام و نام خانوادگي و ديگر مشخصات ضرورتي ندارد. البته در صورت ثبت واقعي، مي توانيد نمايش آن را در پروفايل مشخصاتتان براي ديگران پنهان نماييد و يا هر زمان مايل بوديد، آنها را تغيير دهيد.

- نام مستعار فارسي، نامي هست که لازم است حتما با حروف فارسي ثبت کنيد. اين نام در تالار چت براي ديگران به نمايش در مي آيد و هر زمان قابل تغيير است.

- پرسش و پاسخ محرمانه و پست الکترونيکي را با دقت ثبت کنيد. زيرا در صورت فراموشي رمز عبور، جهت بازيابي رمز، به خاطر داشتن آنها لازم است.

- در پايان کد امنيتي را وارد کرده و ارسال را بزنيد. در صورت عدم مشکل، آي دي شما ثبت مي شود.

- با اين شناسه و رمز عبور مي توانيد از هر دو مسنجر کاربردي و مسنجر تحت وب، استفاده نماييد.

✔✔✔ پاسخ به مشکلات تلفن همراه و رايانه دوستان اسک دینی ✔✔✔

با سلام
همه ما میدانیم که با ورود دنیای مجازی به زندگی افراد استفاده های متفاوتی از آن صورت گرفت یکی از این موارد استفاده از این محیط برای ضربه وارد کردن به مبانی دینی واعتقادی علی الخصوص مکتب بر حق تشیع می باشد.حال که این وضعیت به وجود آمده ما نیز باید به وظیفه دینی خود عمل کرده ودر مقابل آماج حملات دشمن بایستیم اما همیشه دفاع باید با استراتژی خاص خودش صورت بگیرد تا هم کوبنده باشد هم مفید .حال از همه عزیزانی که در این خصوص تجربیات مفیدی دارند خواهشمندم آن را در اختیار دیگران قرار دهند تا از اجر معنوی آن هم بهره مند شوند.
منتظریم...

اتاق ال فور سایت اسک دین منتظر شماست

با سلام و عرض ادب و احترام
جهت تعامل بهتر سایت و کاربران با هماهنگی مدیر محترم سایت
آیدی askdin
با عنوان مدیر فرهنگی ساخته شد
هدف از این روم تعامل مديران و کارشناسان پاسخگو با كاربران و تبلیغ سایت و بر گزاري برخي جلسات سايت با حضور مديران و كارشناسان سايت اسك و نيز همفكري و هم انديشي مي باشد .
جزئيات بيشتر بزودي اعلام خواهد شد .
هم اکنون آیدی askdinرا ادنمایید.