قالب جدید سایت

قالب جدید واکنشگرا 1394 (مشاهده برای تمامی کاربران انجمن) - آزمایشی

انجمن: 

سلام و عرض ادب

طی این چند روز اکثریت کاربران قالب جدید را مشاهده کردند.
به درخواست اکثریت کاربران و با موافقت مدیر محترم سایت قالب قدیمی نیز فعال شد. تا کاربران ایرادات و مشکلات قالب جدید را با استفاده از قالب قدیمی گفته تا ما این مشکلات را هماهنگ و رفع کنیم.

برای مشاهده قالب جدید به این [لینک] مراجعه نمایید.

لازم میدونم چند مورد از ویژگی هایی قالب جدید را عرض کنم:

حرفه ای ترین پوسته ساخته شده برای سیستم انجمن تا این تاریخ است، در قالب جدید امکانات شگفت انگیزی برایتان فراهم کرده ایم که حتماً توجه شمارا جلب خواهد کرد. توصیه میکنیم کاتالوگ قالب جدید را مطالعه کنید تا با این پوسته زیبا بیشتر آشنا شوید.
رابط کاربری قالب جدید بر اساس جدیدترین ترندهای طراحی وب طراحی و ساخته شده، مهم‌ترین چیزی که در طراحی رابط کاربری قالب جدید به‌خوبی رعایت شده طراحی تمام اجزا به شکل ساده و به‌اصطلاح تخت (Flat Design) هست که علاوه بر زیبایی بصری طرح، در استفاده هرچه آسان‌تر کاربر از وب‌سایت نیز تأثیر بسیار زیادی دارد. در طراحی این رابط کاربری تمام اصول و نکات طراحی به‌خوبی رعایت شده و یقیناً تجربه عالی به کاربران منعکس خواهد کرد.

موتور تحلیلگر خودکار برای معرفی انجمن به موتورهای جستجو
در قالب جدید کلمات کلیدی استفاده شده توسط کاربران به صورت خودکار به موتورهای جستجو هماننده گوگل ، یاهو ، بینگ و ... تحلیل و کلیدی شده و باعث هدایت شدن اکثریت کاربران به انجمن می شود.

کاملاً واکنش گرا
قالب جدید از تمام دیوایس های موجود پشتیبانی می‌کند، دیگر نگران نمایش سایتتان در مرورگرها و دیوایس های مختلف نباشید. در این پوسته به‌صورت حرفه‌ای به مقوله طراحی واکنش گرا پرداخته‌شده. پوسته شما بدون کوچک‌ترین مشکلی در تمام دیوایس ها بهترین عملکرد را خواهد داشت.

سیستم پروفایل سریع کاربران
یکی دیگر از امکانات مهم و درعین‌حال جدید این پوسته، سیستم پروفایل سریع است. حتماً تابه‌حال برای شما پیش‌آمده که بخواهید اطلاعات بیشتری درباره یک شخص بدانید یا با آن بیشتر آشنا شوید، در حالت عادی مجبور بودید وارد صفحه اختصاصی پروفایل آن کاربر شده و اطلاعاتش را مشاهده کنید. اما حال با استفاده از سیستم جدید و کاربردی قالب جدید فقط با نگه‌داشتن چندثانیه‌ای موس روی نام کاربری موردنظرتان، پروفایل آن کاربر در کسری از ثانیه برای شما نمایش داده خواهد شد این ابزار برای اولین بار در انجمن ها تحت اسکریپت اسکدین و اسکقرآن ، به روی قالب جدید پیاده‌سازی شده.

سیستم دریافت اطلاع‌رسانی‌های لحظه‌ای (Ajax Notification)
امکان جدید دیگری که در قالب جدید فراهم‌شده، اعلام هشدار هنگام دریافت پیام خصوصی و پیام پروفایل جدید بدون نیاز به رفرش است. همچنین قابلیت پخش صدای هشدار نیز در این سیستم وجود دارد. این اعلان‌ها در گوشه پایین صفحه نمایش نشان داده خواهند شد. این ابزار نیز برای اولین بار در انجمن ها تحت اسکریپت اسکدین و اسکقرآن ، به روی قالب جدید پیاده‌سازی شده.

نمایش اطلاع‌رسانی‌های کاربر به شکل جدید و زیبا
در قالب جدید دیگر لازم نیست برای خواندن پیام‌های خصوصی یا پیام‌های پروفایل و مدیریت درخواست‌های دوستی و اطلاع از نقل‌قول‌ها و.. به صفحات مخصوصشان بروید، برای دیدن اطلاع‌رسانی‌های خود کافی است روی تصویر پروفایلتان (آواتار) در ناوبار سایت کلیک کنید تا همه این اطلاعات را به‌صورت Ajax دریافت و مشاهده کنید. این ابزار نیز برای اولین بار در انجمن ها تحت اسکریپت اسکدین و اسکقرآن ، به روی قالب جدید پیاده‌سازی شده.

جست‌وجوی Ajax (زنده) در سایت
یکی دیگر از امکانات جدید و کاربردی قالب جدید امکان جست‌وجو به‌صورت Ajax در مطالب سایت است. دیگر لازم نیست برای پیدا کردن مطالب موردنظرتان به گوگل یا صفحات دیگر مراجعه کنید، کافی است روی آیکن جست‌وجو در بالای سایت کلیک کرده و متن، عبارت یا عنوان موردنظرتان را فقط تایپ کنید، حتی لازم نیست کلید Enter را هم‌فشار دهید، نتایج جست‌وجوی شما در کسری از ثانیه جلوی شما قرار می‌گیرند. به همین آسانی.

امکان ایجاد Submenu (زیر منو) های مختلف در ناوبار پوسته
برای مرتب کردن لینک‌های منو سایتتان استرس نداشته باشید، در قالب جدید به‌سادگی تایپ چند کلمه می‌توانید بین‌هایت زیر منو با محتوای نظرتان، بدون هیچ کار اضافه دیگری بسازید.

ورود به سایت، ثبت‌نام و فراموشی رمز عبور به‌صورت Ajax
در قالب جدید تنها با یک کلید منوهای ورود به سایت، ثبت‌نام کاربر جدید و فراموشی رمز عبور بدون نیاز به ارجاع به صفحات دیگر و رفرش صفحه برای شما به‌صورت Ajax نمایش داده می‌شوند. دیگر خبری از مراحل هفت‌خوان رستم برای ثبت‌نام نیست.

صفحه پروفایل متفاوت
در قالب جدید دیگر از صفحه‌های خسته‌کننده و تکراری قالب قدیمی خبری نیست. به‌عنوان‌مثال صفحه پروفایل کاربر به شکل آجری طراحی‌شده که در کنار ساده کردن دسترسی، به زیبایی بصری طرح نیز افزوده است. البته خودتان می‌توانید مشخص کنید که نحوه نمایش به‌صورت کلاسیک باشد یا مدرن.

استفاده از Font Icon به‌جای فایل‌های تصویری
در طراحی رابط کاربری قالب جدید بیشتر از فونت آیکن های جدید Google Material Icon استفاده‌شده، البته به‌سادگی می‌توانید آیکن های تازه و جدید موردنظرتان را هم به لیست آیکن ها اضافه کنید و در بخش‌های موردنظرتان استفاده کنید، در حالت پیش‌فرض 390 آیکن در این پکیج وجود دارید که تنها حجمی معادل 20 کیلوبایت دارند.

در پایان لطفا نظرات و پیشنهاداتتون رو در همین تاپیک مطرح کنید.

برای مشاهده قالب جدید به این [لینک] مراجعه نمایید.

با تشکر - مدیر فنی