عاقبت بد حجاب ها

خدای مهربان و رحیم و مجازات هایش!

سلام
میگن خدا زنی رو که موهایش را گذاشته بیرون هزاران سال در جهنم میسوزاند در آتشی که 70 برابر گرم تر از آتش اینجا است از موهایش آویزان میکنند و زیرش آتش روشن میکنند و هر اعضای بدنش را که به نامحرم نشان داده باشد خدا از آن قسمت در جهنم آویزان میکند( احتمالا با میخ های بسیار داغ مثل زنجیری که به گردن کافر ها در روز قیامت می اندازند طبق قرآن و حدیث داریم که اگر یکی از حلقه های این زنجیر را به کوه بندازند کوه ذوب میشود) و از اینجور حرف ها سید حسن آقامیری روحانی مشهور ایرانی که بیشتر موضاتش درباره رحمانیت خدا است چنین میگوید و گفت که اگر اینطور باشد این داعشی ها که خیلی بهتر از این خدا هستند چون داعش یک دقیقه در آتش میسوزاند و طرف میمیرد و اگر اینطور باشد که مردن بهتر از زنده بودن است چون حدیث داریم که مردن گناهکار بهتر از زنده بودنش است چون گناه میکند و باز حدیث هست که وقتی گناهکار را به جهنم میبرند آرزو میکند که ای کاش در دنیا با چوب کتکش میزدند ای کاش در دنیا تیکه تیکش میکردند ای کاش خاک بود و مادرش او را نزاییده بود تا گناهی را که باعث جهنمی شدن وی شده را مرتکب نمیشد و خدا میلیون ها سال گناه کاران را در آتش میسوزاند و به گناه کاران بسیار تشنه در دوزخ به جای آب زقوم می دهند که حدیث داریم اگر یک قطره از آن به کل اقیانوس های کره ی زمین بریزد تمامی ماهی ها میمیرند آنگاه آیه قرآنی داریم که جهنمی ها این زقوم را مثل شتران تشنه میخورند !
این روایات و احادیث ایچنینی مثلا همون روایتی که حضرت محمد به معراج رفت و زنان عذاب شونده را دید و گریه کرد را به چه کسانی میتوان نسبت داد؟ یا این احادیث زنان در آخرالزمان که زنان بی حجاب را پیش بینی کرده مثلا گفته در آینده زنانی می ایند که سرشان مثل شتر بالا رفته آنان را لعنت کنید که همیشه در جهنم حواهند ماند چگونه میتوان به خدایی که میگوییم الرحمن الرحیم نسبت داد. یه نفر بچه یه کسی را میکشد پدرش در دادگاه رضایت میدهد این خدا به اندازه این پدر گذشت کننده نیست؟ اگر جواب این است که در برابر خدا گناه کرده است و خدا خیلی بزرگ تر از این ها است و باید اینچنین مجازات شود هر چه قدر شخصیت فردی بزرگ تر شود رحمانیتش هم بیشتر میشود و مثلا میگویند تو را به ریش سفیدت حلال کن ! حال اینکه خدا به اندازه مرد ریش سفید هم عفو نکند!
کلا این ماجرای عذاب و این احادیث آخرالزمان را برایم توضیح دهید میترسم چنین تصویری از خدا داشته باشم و خدا ازم بدش بیاید و اگر قبول نکنم که باز حدیثه؟