شهیدامر به معروف فرخ‌رضا فقیهی‌فر

شهید امر به معروف ، فرخ‌ رضا فقیهی‌ فر

انجمن: 



شهیدامر به معروف فرخ‌رضا فقیهی‌فر در 15 آبان ماه 1357 در خانواده ای متدین و زحمتکش در مشهد مقدس متولد شد.

این شهید والامقام فرمانده پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد، مسئول سیاسی حوزه بسیج دانشجویی و مراکز آموزش عالی بجنورد را بر عهده داشت.

سرانجام این دانشجوی کارشناسی برق قدرت دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد در شب بارانی 22 آبان ماه سال 1380 پس از انجام موفقیت آمیز ماموریت خود در متلاشی کردن یک خانه فساد در اطراف بجنورد، بخاطر اینکه تعداد متخلفین زیاد بود و همگی در یک خودرو جا نمی شدند دوستانش را راهی می کند و خود کنار جاده اصلی منتظر آمدن خودروی بعدی می شود.

در این هنگام بخاطر لغزندگی مسیر یک مینی بوس از مسیر جاده اصلی منحرف می شود و با این شهید بزرگوار برخورد می کند که منجر به شهادت او می شود و داغ پشتوانه ای مخلص و مومن را بر دل دوستان می گذارد، یادش گرامی و راهش پر رهرو....

شهیدامر به معروف فرخ‌رضا فقیهی‌فر

انجمن: 


شهیدامر به معروف فرخ‌رضا فقیهی‌فر در 15 آبان ماه 1357 در خانواده ای متدین و زحمتکش در مشهد مقدس متولد شد. این شهید والامقام فرمانده پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد، مسئول سیاسی حوزه بسیج دانشجویی و مراکز آموزش عالی بجنورد را بر عهده داشت. سرانجام این دانشجوی کارشناسی برق قدرت دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد در شب بارانی 22 آبان ماه سال 1380 پس از انجام موفقیت آمیز ماموریت خود در متلاشی کردن یک خانه فساد در اطراف بجنورد، بخاطر اینکه تعداد متخلفین زیاد بود و همگی در یک خودرو جا نمی شدند دوستانش را راهی می کند و خود کنار جاده اصلی منتظر آمدن خودروی بعدی می شود.
در این هنگام بخاطر لغزندگی مسیر یک مینی بوس از مسیر جاده اصلی منحرف می شود و با این شهید بزرگوار برخورد می کند که منجر به شهادت او می شود و داغ پشتوانه ای مخلص و مومن را بر دل دوستان می گذارد، یادش گرامی و راهش پر رهرو...