شب قدر، بی نهایت

اصلا میشه شب قدر رو درک کرد؟

انجمن: 

اللّهُمَّ صَلِّ عَلي فاطِمَةَ وَ اَبيها وَ بَعْلِها وَ بنيها وَالسِّرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فيها بِعَدَدِ ما اَحاطَ بِه عِلْمُكَ

سلام خدمت دوستان، سوالم اینه اصلا مگه مایی که افراد عادی هستیم می تونیم شب قدر رو درک کنیم؟ طبق حدیثی که میگه هرکس حضرت فاطمه سلام الله علیها رو درک کنه شب قدر رو درک کرده، اصلا مگه میشه همچین وجودی رو شناخت؟ مگه وجود مبارک ایشون انتهایی داره که ما بخوایم بشناسیم، آخرش که چی، بالاخره چیکار باید کرد؟ اگه این دنیا عاجز از درکش باشیم، امکان درک تو آخرت هست؟

شب قدرِ بی نهایت !!!!

[="microsoft sans serif"]بنام خدا
درود بر راستجویان

من پیشتر با ذکر دلایلی عقایدم را در مورد شب قدر گفته ام و بیان کرده ام که با پایان نزول و تنزل وحی آن شب هم منتفی شده است ( شب قدر فقط در زمان زندگی پیامبر بوده است )

[="black"][="blue"]اما امروز می خواهم از دید دیگری به اعتقاد شما در این مورد نگاه شود [/]
می دانید که زمین در هر 24 ساعت یک دور می چرخد یعنی در ساعت1670 کلیومتر دور خودش می چرخد
حالا فرض کنید کسی از شما می خواهد ثواب بیشتری از شب 23 رمضان ( احتمال قریب به یقین برای شب قدر شما)ببرد سوار هواپیمایی می شود که سوخت زیادی( مثلا اتمی ) دارد و با سرعت 1670 کیلومتر از شرق به غرب پرواز می کند پس این فرد نه یک شب چند ساعته بلکه تا وقتی که سوخت هواپیما اجازه دهد می تواند برای همیشه حتی تا ابد در [="red"]شب قدر بی حرکت[/] ،باقی بماند و ثواب ببرد !!!!!

شما چطور این قضیه را توجیه می کنید که فردی با این وسیله هر قدر سوخت هواپیما اجازه دهد می تواند شب قدر را نا محدود طولانی کرده و ثواب بی نهایت این شب ساختگی خود را از خدا بخواهد !!!!
و خدا هم طبق قولی که در این مورد می گویند داده (( در کجا؟؟؟؟)نا مردی نکرده و هر چه بیشتر طبق ساعت ؟؟برایش ثواب و حسنه ی این شب بی نهایت را بنویسد !!!!!

[="blue"]یا آوری مهم : [/]

امروزه طولانی تر [="red"]«ساختن»[/] بیش از حد معمول شب قدر برای شما به مدت چند ساعت براحتی با این روش امکان دارد :Kaf:!![="DarkRed"]!فاستبقواالخیرات !!![/]
[/][/]