سلامتی، جانبازان،یادگاران، دفاع مقدس، رزمندگان

نگویید سردار جنگ بودم!

انجمن: 

[h=2]نامش سید مجتبی حسینی ساداتی نژاد است. بازنشسته نظامی از سپاه پاسداران اما گفت: «نمی خواهم بنویسید سردار هستم 6 هم رزم شهید همت، شهید خرازی، شهید متوسلیان که در دوران جنگ معاون گردان و مسئول مخابرات تیپ بوده» حالا با جانبازی 40 درصد و سه فرزندش در چادری گوشه خیابان ثارالله تهران زندگی می کند. چادری که شب ها در آن 3 محصل درس می خوانند. دخترش که دانشجوی دکتراست، پسرش مهندس برق و فرزند سوم که مهندسی شیمی می خواند.[/h]

داستان زندگی سردار بر اساس اظهاراتش این گونه است که در سال 1365 شهید لاجوردی دادستان وقت تهران طی حکم و نامه ای به جانباز حسینی به دلیل همکاری با نیروهای امنیتی و دادسرا اجازه می دهد یک سال در خانه ای مصادره ای واقع در خیابان ثارالله پلاک 1/1 زندگی کنند. زندگی جانباز حسینی بیش از یک سال می شود و پیگیری هایش برای تحویل خانه بی نتیجه می ماند. سال 1372 وضعیت خانه بحرانی می شود و مجبور است برای تعمیرات تمام دارایی اش یعنی 10 میلیون تومان هزینه کند؛ و در سال 82 هم دوباره 10 میلیون تومان دیگر هزینه می کند؛ اما در این سال ها بارها و بارها به ریاست جمهوری و نهادهای مرتبط مراجعه کرده تا خانه را تحویل دهد و می گوید باید بدانم این خانه صاحبش کیست تا نمازهایم موردی نداشته باشد.
نامه نگاری ها جواب می دهد و در سال 1369 مشخص می شود ملک برای وزارت دارایی است اما وزارت دارایی تا آن لحظه روحش خبر نداشته است! در این مدت گروهی به جانباز پیشنهاد می کنند 300 میلیون تومان بگیر و بدون امضا و سند و دست نوشته خانه را خالی کن اما جانباز می گوید این کار درست نیست و خانه امانت است.
مأموران اجرای احکام نیروی انتظامی چند شب گذشته به گفته جانباز حسینی حدود 20 نفر با سروصدا به خانه جانباز ریخته و همه آن ها را با دستبند از خانه بیرون می کنند و حتی اجازه نمی دهند لباس و حتی کتاب های درسی بچه ها را بردارند

در سال 1388 مجید شیخیان رئیس دفتر ویژه معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید (حسین دهقان) طی نامه ای گواهی می دهد این خانه در اختیار جانباز حسینی بوده و متعلق به وزارت دارایی است و طی مذاکره با مهران ابوحمزه نماینده وزارت دارایی قرار شد خانه تحویل داده شود و با بن حق نگهداری از خانه 1000 متری و هزینه های انجام شده وزارتخانه جانباز را راضی کند.
اما وقتی جانباز حسینی به وزارتخانه دارایی می رود می گویند فقط 3 میلیون تومان می توانیم پرداخت کنیم. (ارزش خانه حدود 50 میلیارد تومان است)
خلاصه اینکه کار به دادگاه می کشد و دادگاه جانباز را محکوم به تخلیه خانه و حتی پرداخت 30 سال کرایه خانه می کند! (شماره پرونده در دادگاه 9109980000300043 مورخ 28 فروردین ماه 1395). مأموران اجرای احکام نیروی انتظامی چند شب گذشته به گفته جانباز حسینی حدود 20 نفر با سروصدا به خانه جانباز ریخته و همه آن ها را با دستبند از خانه بیرون می کنند و حتی اجازه نمی دهند لباس و حتی کتاب های درسی بچه ها را بردارند.
این جانباز و خانواده اش هم اکنون 3 شب است که در چادر جلوی خانه زندگی می کنند تا دزدان به خانه حمله نکنند. جانباز حسینی می گوید: نزدیک امتحان بچه هاست و کتاب های درسی داخل خانه مانده است و درب را قفل کرده اند. من حتی یک بار در مجلس ختم شهید تهرانی مقدم با آقای محمود احمدی نژاد صحبت کردم و نامه دادم تکلیف روشن شود که داوود احمدی نژاد در جوابم گفت: دولت می خواست تمام جانبازان را توی دریا بریزد برو خدا را شکر کن خانه داری؟!
این ها تمام اظهارات جانبازی است که خیابان ثارالله تهران در چادر زندگی می کند.
حالا این جانباز؛ این مسئولان دلسوز و انتظار برای پاسخگویی 6


[/HR] منبع: خبرگزاری موج