سحر و جادو

چرایی اثر سحر و جادو؟

با سلام. سوالی درباره سحر و جادو و چرایی عملکرد و تصرف شیطانی آنان در زندگی بشر. چرا خداوند اجازه داده که شیطان با استفاده از پیروان بشری اش-ساحران- در زندگی بشر تصرف سوء بکند؟ منظورم وسوسه نیست بلکه اثر عملی او در قالب سحر است. چرا باید سحر و جادو کارایی داشته  باشد، و فرد سحر شده باید ماه ها یا سالها در پی گشتن دنبال افرادی باشد که سحر او را باطل بکنند؟ تازه اگر پیدایشان بکند وبتواند هزینه شان را هم جور کند؟ گناه فرد سحر شده چیست؟ ممکن است کسی مورد حسادت واقع شود یا بدخواهانی داشته باشد که با استفاده از جادو زندگی اش را تحت تاثیر قرار بدهند،  او اصلا هم نداند و تا آخر عمر هم با اثار منفی سحر دست وپنجه نرم بکند، یا بمیرد یا ضررهای مالی بکند یا از همسرش جدا بشود و یا هر اثر دیگری. خداوند چرا اجازه دخل و تصرف شیطان و عوامل بشری اش را داده؟ گناه فرد قربانی چیست؟    
برچسب: 

باطل کردن سحر و جادو

انجمن: 
سلام خدا قوت ببخشید من تو سایتتون دیدم برای باطل کردن سحر گفته بودین سوره مزمل را بنویسند و با اب مخلوط کرده و بیاشامند این برای هر نوع سحری خوبه مثلا سحری که باعث جدا کردن زن و شوهر هم باشد هم خوب است؟

معدوم کردن دعا و رقعه

سلام . یکی از دوستان من برای مشکلی که داشته از چند تا دعانویس دعا و رقعه گرفته و یا از کتابهای مختلف دعا تهیه کرده اما حالا میخواد تمام این دعاها و احتمالا بعضی هاش طلسم باشه رو یه جوری معدوم کنه باید چه کاری انجام بده؟

باطل کردن مهر و محبت!

سلام به شما دوستان عزیز
بنده چند وقت پیش با خانمی اشنا شدم به نیت ازدواج ولی هرچی زمان بیشتر گذشت بیشتر به این نتیجه رسیدم که این ازدواج سرانجامی نداره چون توی خیلی از زمینه ها با هم اختلاف نظر داریم و حالا مطمعن شدم که حتی خانواده ها هم مخالف خواهند بود و قصد دارم این رابطه رو بیش از این ادامه ندم ولی طرف مقابل خیلی اصرار داره که رابطمون ادامه داشته باشه حتی اگه به ازدواج ختم نشه و بارها باهاش بحث کردم که ما دراینده شانسی با هم نداریم گوشش بدهکار نیس و متاسفانه خیلی وابسته شده. حالا خواهشی که از شما دوستان دارم اینه که بفرمایید میشه برم پیش کسانی که دعا میکنن و توی کار علوم غریبه هستن و مهر اون خانم رو نسبت به خودم از بین ببرم؟ با توجه به اینکه علمای بزرگی هم شاگردانی رو برای مقابله با جادو و طلسم اموزش میدن که به مردم خدمت کنن شما کسی رو میشناسید که همچین کاری انجام بده ؟ چون نمیخوام به اون خانم ضربه روحی وارد بشه و از طرفی هم با یک دعای شرعی و نه جادو ازش جدا بشم
ممنون میشم جواب بدید
یاعلی

متن كتاب: مرهم زخمها ( به صورت پرسش و پاسخ)

انجمن: 

بسم الله الرحمن الرحیم

فهرست مطالب کتاب پاسخ به پرسش های ازدواج و خانواده

سخن آغازین
معيار و هدف ازدواج
موانع ازدواج
ارتباط دختر و پسر
صبر و عفاف و دعا، کلید ازدواج
سحر و جادو، از توهّم تا واقعیّت
ازدواج موقّت
خواستگاری
دوران عقد
همسر شایسته
عروسي و زفاف
میوۀ شیرین صبر و استقامت در خانواده
اثر گذشت، ایثار و فداکاری در تعالی خانواده
وفاداری و محبّت، لازمۀ زندگی
راهکار اصلاح اخلاق و رفتار همسر
عاقبت سوء تندخویی و بداخلاقی در خانه
تعدّد زوجات
فرزندآوری
ارزش محبّت به فرزند
روش رویارویی با معضلات فرزندان
ضرورت صبر، گذشت و تواضع در برابر والدین


پاسخ به پرسش‌های ازدواج و خانواده
نويسنده: آيت الله العظمي حسين مظاهري
انتشارات مؤسسه فرهنگی- مطالعاتی الزهرا«س»



چرا جادو و طلسمات حرام است؟

سلام دوستان خسته نباشيد من تمام مطالب موجود در اين زيرشاخه رو خوندم و بهترين جا براي طرح سوالم هم همين جا بود.
مرجع تقليدم آية الله مكارم شيرازي هستند.اما سوالي كه هنوز پاسخ داده نشده:
جرا سحر و جادو،طلسمات،احضار ارواح و اجنه،يادگيري و ياددادن علوم غريبه حرام است؟
من به نسخ خطي بعضي از كتب بزرگان دسترسي دارم مثلا كتاب سرالمستتر شيخ بهايي كتاب جامعي است در اين باره و يا كتاب كنوز المعزمين ابوعلي سينا از كتب بسيار معروف در يادگيري علوم است و به صورت گام به گام و بسيار جالب اين علوم رو قشنگ ياد ميدهد.
در همه ي اين طلسماتي كه مطالعه كردم در اين كتابهاي معتبر ديدم از اسمائ و آيات خدا و قرآن و اسامي فرشتگان استفاده شده و در خيلي موارد هم امتحان كردم درست از آب در اومده.يعني اين كتابها معتبر و نامخدوش هستند.آيا علت حرام دانستن سحر و جادو چيست؟آيا به اين خاطر نيست كه مردم سراغ رمالها و فالگيرهاي سودجو نروند و يا گرفتار خطرات نشوند؟همين شيخ بهايي از علماي معروف شيعه است و در ابتداي همين سرالمستتر خواص اسماء الحسني رو كامل نوشته.منم كه علاقه به اينا دارم در حد المپيك لندن:khandeh!: اتفاقا يكي از استفتائات رو خوندم كه اگه از معصومين باشه اشكال نداره دعا و اينا.ببخشيد سرتونو درد آوردم آخه خطري هم نداره كه يه فرمول داده عين همونو اجرا ميكني نتيجه هم ميگيري نه؟اگه يكي راهنمايي كنه يا اطلاعات بيشتري بده ممنون ميشم منتظر جواب هاتون هستم با درود:Gol::Gol::Gol:
سوال دیگر : آیا فال حافظ یا استخاره با کتاب حافظ خرافه است ؟


کارشناس بحث : نور

من دختری در آستانه 40 سالگی هستم كه به بسته شدن بخت مظنون هستم

انجمن: 

با سلام
شما هميشه در پاسخهايتان مي گوييد انجام سحر و جادو گناه كبيره است و... ولي هيچوقت به صراحت نگفتيد آيا افرادي هستند كه اين توانايي را داشته باشند و اگر باشند حتما در بين آنها از خدا بيخبراني هم پيدا مي شود كه براي مردم سحر و جادو كنند و اين گناه را مرتكب شوند حال اگر من يا من نوعي از همه جا بيخبر وحتي روحمان نيز خبر ندارد به هردليلي قرباني اين افراد شويم و از طريق آنها مثلا بستگي بخت و ... داشته باشيم , ما كه قرباني هستيم براي رهايي به كدام مرجع واقعي و معتبر مراجعه كنيم تا اين سحر وجادو باطل شود
سوال من در مورد صحت بستن و گشودن بخت است و اينكه آيا انسان يا اجنه مي توانند بخت كسي را ببندند و اگر بستند چگونه مطمئن شويم و توسط چه كساني باز مي شود .با توجه به اينكه اكنون دست در اين بازار بسيار است و شياداني نيز وجود دارند كه راه تشخيص آنها وجود ندارد.لطفا راهنمايي بفرماييد راه درست چيست .من دختري در آستانه 40 سالگي هستم كه به بسته شدن بخت مظنون هستم من ديگر از زندگي نا اميد شده ام و فكر ميكنم حداقل از دست خودم ديگر كاري بر نمي آيد چون تمام راه ها را رفته ام و نتيجه اي نداشته.قابل ذكر است كه از نظر زيبايي ظاهري تحصيلات خانواده و... داراي موقعيت مناسب و معقولي هستم اما متاسفانه مثل اينكه واقعا عوامل ديگري دخيل است.خواهشمندم من را راهنمايي كنيد كه بتوانم جواب صحيح و قابل استنادي بگيرم من بايد كجا مراجعه كنم و آيا از دست كسي كاري ساخته است باتشكر

همکاران عزیز کارشناسان بخش مشاوره پاسخ بفرمایند . سپاسگزارم