زن ، ظلم ،تفاوت

احساس میکنم به عنوان یک زن به من ظلم شده!

سلام علیکم مدتی هست که عضو گروههای احکام و اعتقادی شدم  ولی متاسفانه هر چه بیشتر از اینها بدونم احساس میکنم یه احساس خشم و .. می کنم احساس می کنم از اینکه زن افریده شده ام خدا بهم استغفرالله ظلم کرده  چون بیشتر احکام دین طرف اقایونه من حتی رفتم علت تک تک حکم ها رو تا جایی که در دسترس بودن خوندم و سوال کردم ولی متاسفانه انگار یه حالت خشم و .. در من هست که هنوز لاینحل مونده اینکه اقایون حدی و حدودی براشون در ازدواج موقت وجود نداره لابد میگید که این میل در اقایون متفاوت و .. ولی خب خدا چرا اونا رو انقد شهوتی  افرید  نمی شود جوری خلق می شدن که اینطور نبودن تا خانمها احساس نکنن مورد ظلم قرار گرفتن لطفا در این مورد توضیح بدین ایا من گناه میکنم بخاطر این طرز تفکرم؟؟  

چرا زن بودن درد داره؟ چرا؟

سلام
من عصبانی نییستم...ولی شاکی ام...ببخشید کمی بی پرده حرف میزنم
چرا زن بودن درد داره؟
چرا زنان باید هر ماه درد عادت رو تحمل کنن؟نگید به خاطر خودشه!منفعت داره!نشونه رحم سالمه!خون کثیف از بدن میره طراوات و شادابی و......کفاره گناهانه و...ازین حرفا...همشو حفظم....
چرا نشونه سلامت زن این درد وحشتناک هر ماهه است؟آقایون که اصلا نمیفهمن این درد چیه؟میتونم برای تقریب به ذهن بگم انگار از کمر-شکم- ناحیه مربوطه-پاها رو انداختن توی چرخ گوشت!حالا کمتر و بیشتر....خانومی رو میشناسم که اینقدر درد میکشه که کاملا بی حال میشه و مادرش لباس هاشو تنش میکنه تا برتش بیمارستان!خانمی رو میشناسم که انقدر درد میکشه که دکتر بهش گفته درد زایمان کنار دردی که میکشی هیچی نیست!خانمی رو میشناسم که اینقدر درد میکشه که مجبوره آمپول های حاوی کورتن بزنه و به پوکی استخوان خودش کمک کنه....
آهان گفتم زایمان!
چرا نشونه مادر شدن تحمل درد زایمانه؟دردی که اونقدر زیاده که میگن زن چنان از گناهانش پاک میشه که انگار مثل بچش تازه بدنیا اومده؟
عقبتر بریم:
چرا نشونه عفیف بودن زن تحمل درد از بین رفتن بکارته؟؟؟
چرا زن برای زیباتر شدن و عفیف ماندن شوهرش مجبور به تحمل دردای زیبایی میشه؟

چرا مردا هیچ دردی ندارن مگه اینکه مریض بشن؟؟؟؟؟؟!!!!
چرا خدا اینطور خواسته؟ماهم میتونستیم مثل مردها راحت باشیم...نه؟
با همه این دردها و دردهای به تبع اون(فشارهای روحی در زمان عادت،جبران نشدن خون از دست رفته توی هر کدوم از سه مرحله قبل که گفتم،خراب شدن پوست و دندونای زن به خاطر حاملگی و زایمان،و...)آخرش مظلومترین جنس هست توی دنیا!؟نگید خب مرد هم میره بیرون کار میکنه و در معرض خطره!اصلا ربطی نداره یه نگاهی کنید به اطرافتون!زناهم الان کار میکنن در معرض خطرن+همین دردها...توی عشایر نگاه کنید:ببینید کار سخته رو زن میکنه یا مرد؟مرد میره دنبال چرای گوسفند و زن میمونه و جمع کردن هیزم...و....مستنداش هست توی تی وی هم پخش کرد...مرد نشسته داره فلوت میزنه برا گوسفنداش..زن داره سنگ و هیزم و...بدبختی سه برابر خودشو به دوش میکشه و بچه و قالی ونان .


چــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا؟؟