رهبر ، مسئولین ، مردم

پیشنهاد: تشکیل قرارگاه مطالبه رهنمودهای رهبری از مسئولین تا زمان تحقق کامل آن

انجمن: 

شاهد هستیم که مقام معظم رهبری که در جایگاه نیابت عام حضرت ولی عصر ارواحنا فداه هستند ، رهنمودهای فراوانی را فرموده اند که مورد اهتمام جدی مسئولین قرار نگرفته است.

به عنوان مثال:
1- بیان صریح رهنمود "مذاکره با آمریکا ممنوع است". ولی این مذاکره انجام شد.

2- بیان خطوط قرمز برای مذاکره. که علیرغم سخن غیر واقعی وزیر امور خاجه و مسئولین که مرتب می گفتند همه این خطوط قرمز رعایت می شود ، خود رهبری فرمودند برخی از این خطوط قرمز رعایت نشده است.

3- تأکید معظم له بر اجرای اقتصاد مقاومتی ، در حالیکه جز چند بخشنامه صوری ، اقدام عملی و اساسی خاصی در این رابطه انجام نشده است.

و ....

جناب آقای محسن رضایی در یک برنامه تلویزیونی سخنی گفتند که برای ولایتمداران حائز توجه فراوان است. ایشان گفتند دشمن می خواهد کاری کند که نظرات رهبری در جامعه محقق نشود (نقل به مضمون)

* * * * * * * * * * * * * * پیشنهاد : * * * * * * * * * * * * * *

این زمان که برای حفاظت از محیط زیست و حیوانات و ... کمپین های مختلفی در فضای مجازی تشکیل می شود ، مناسب بلکه ضروری است کمپینی برای مطالبه رهنمودهای رهبری از مسئولین تشکیل شود.

واژه "رهنمود" را به جای د"ستور" به کار بردم چون ممکن است عده ای درباره برخی از سخنان رهبری بگویند که فلان صحبت آقا ، جنبه دستوری نداشته بلکه جنبه رهنمودی داشته و ما خلاف دستور نکرده ایم.
غافل از آنکه تمام منویات قلبی نائب ولی عصر (عج) و فرزند عزیز زهرا و خلف خمینی کبیر (ره) ، برای اهل ولایت ، از هر دستوری اکید تر است.

به جای واژه کمپین و جهت یادآوری و تجدید فضای ارزشی دوران مقدس نیز از کلمه "قرارگاه" استفاده می شود.

کار اصلی این قرارگاه "رصد فرامین و رهنمودهای رهبری و مطالبه آنها از مسئولین" خواهد بود.

برای شروع کار فهرستی از نظرات و فرامین رهبری که معطل مانده اند تهیه شود. جهت داشتن یک مبنای زمانی ، از رهنمودهای ایشان از آغاز دولت فعلی شروع شود.

می توان کانالهای مربوط به شبکه های اجتماعی را هم ایجاد کرد و کار را گسترش داد.

حتی می توان نرم افزار اندرویدی مربوط به رهنمودهایی از رهبری خطاب به مسئولین، که معطل مانده اند ، با ذکر مستندات مربوطه ، ایجاد و به طور مرتب به روز رسانی نمود.

چون در همه حرکتهای اجتماعی دینی ، علم و معارف زیربنای اصلی کار است ، و چنین حرکات خالصی منشأ از روحانیت و دین گرفته اند، بهتر است مرکز مدیریت اصلی (قرارگاه) همین سایت باشد و یکی از اساتید سایت فرماندهی کار را برعهده بگیرند.
به مرور زمان ، می توان سایت مستقلی نیز ایجاد نمود.

می توان با پیشرفت کار و افزایش اعضاء ، قرارگاه را به یک n.g.o تبدیل نمود.


قدم اول:

در همین تاپیک ، افراد ولایتمدار و علاقمند اعلام آمادگی کنند. هم جهت عضویت عادی ، هم جهت همکاری با توجه به تخصصشان. تا إن شاء الله با همفکری و همیاری همدیگر ، کار را شروع کرده و پیش ببریم.

فراموش نکنیم:
رهبری الهی ، بدون پشتوانه مردمی ، نمی تواند اهداف عالیه دین را متحقق کند.