دستور ذکر

جواز دادن دستور ذکر و چله از غیر معصوم(ع)

با سلام خدمت شما

بنده بارها در این سایت دستورات کاملا قرآنی مشابه دستورات معصومین علیهم السلام که در کتب مختلف بوده را قرار دادم

مثلا ائمه معصومین فرمودند سوره قدر را بر ظرفی بنویس و بشور و بنوش! یا فلان سوره را هفت بار بر آب بخوان و...

حالا بنده دستوراتی مشابه آن دستورات را برای کمک به کاربران در سایت قرار میدهم ولی مدیران سایت پستهای بنده را حذف میکنند و میگویند باید منبع این دستورات را حتما مشخص کنید!

متاسفانه اکثر روحانیون این دستورات را تنها مختص معصومین میدانند در حالیکه آیت الله بهجت و شیخ بهایی و سایر بزرگان دستوراتی به مردم داده اند. اساتید علوم غریبه و متخصصین این علوم هم دستوراتی به مردم میدهند!

بنده هم دستوراتی از معصومین علیهم السلام یا اساتید مختلف علوم غریبه دارم که به مردم میدهم یا دستوراتی از خود بنده هست! لذا منبع دستور همین هاست!

هر انسان خردمند و آگاهی با مطالعه و تامل در این دستورات پی به الهی بودن و به حقّ بودن محتوای آنها میبرد اما برای اینکه به مدیران سایت ثابت شود اینها بحق است، بنده از شما میخواهم که از دفتر مراجع تقلید آیت الله خامنه ای و آیت الله جوادی آملی درست بودن و موثق بودن این دستورات را جویا شوید

دو تا از دستوراتم به شرح زیر است:

دستور اول: درمان قرآنی بیماریهای روحی-روانی لاعلاج از قبیل همجنس گرایی و....

در تنهایی با وضو و طهارت این دستور را برای رفع مشکلتان انجام دهید

قبل از شروع دستور صد بار استغفرالله و اتوب الیه و صلوات هم بخوانید. و بعد از پایان دستور هم صد صلوات بخوانید

دستور: به این صورت که یک بطری آب معدنی جلوتون میذارید وسرش رو باز میذارید و 1001 بار سوره کافرون را
به نیت شِفای تمام بیماریهای ظاهری و باطنی خصوصا درمان مشکل خاص جسمی یا روانی تان و.. میخوانید و در پایان بر آب فوت کنید.

بمدت 21 روز یا بیشتر از آب بنوشید و صورت،سر را هم با آن مسح کنید! یکبار در روز و فقط چند جرعه کافی است!

نکته: چون 1001 بار خواندن این سوره وقت زیادی میبرد میتوانید 500 بار آنرا ظهر بخوانید و بر آب بدمید و در یخچال بگذارید.
و باز شب یا فردا 501 بار دیگر را بر آب بخوانید و بدمید. حتی میتوانید عدد 1001 بار را به سه چهار قسمت تقسیم کنید ولی باید کلا 1001 بار بر اب خوانده شود

"بعد از اتمام مصرف، اگر مقداری از آن آب باقی ماند، آنرا در محل پاکی یا باغچه بریزید و بطری یا ظرفی که در آن، آب بود را بگذارید خوب خشک شود! بعد از آن میتوانید دوباره از آن ظرف استفاده کنید"

دستور دوم: برای هدایت و اصلاح همسرتان میتوانید دستور زیر را انجام دهید.

در تنهایی و باطهارت باید خوانده شود. موقع قرائت نباید به کار دیگری مشغول شوید

قبل از شروع دستور صد بار استغفرالله و اتوب الیه و صلوات بخوانید. و بعد از پایان دستور هم صد صلوات بخوانید.

یک ظرف آب جلوی خود قرار داده و سوره های زیر را بر آن میخوانید
یس 7 بار
طه 7 بار
جن 7 بار
مومنون 7 بار
فلق و ناس هر کدام 7 بار

در پایان (پایان هفت بار سوره ناس)، این دعا را سه باربر آب بخوانید و در آخر بر آب فوت کنید:

اللَّهُمَّ بِحَقِّ الْعَرْشِ وَ مَنْ عَلَاهُ وَ بِحَقِّ الْوَحْیِ وَ مَنْ أَوْحَاهُ وَ بِحَقِّ النَّبِیِّ وَ مَنْ نَبَّأَهُ وَ بِحَقِّ الْبَیْتِ وَ مَنْ بَنَاهُ یَا سَامِعَ کُلِّ صَوْتٍ
یَا جَامِعَ کُلِّ فَوْتٍ یَا بَارِئَ النُّفُوسِ بَعْدَ الْمَوْتِ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ طَهِّرْ زَوْجی مِنَ الذُّنُوبِ کُلِّهَا وَ تَفَضَّلْ عَلَیْهِ بِالاِنابَةِ وَ التَّوْبَةِ
و تُبْ عَلَیه تَوْبَةً نَصُوحاً لَا تُبْقِ مَعَهَا ذُنُوباً صَغِيرَةً وَ لَا كَبِيرَةً و اِهْدِهُ اِلَى صِرَاطِكَ الْمُسْتَقِيمِ و ارْزُقْهُ تَوْفیقَ الطّاعَةِ وَ بُعْدَ الْمَعْصِیَةِ
وَ صِدْقَ النِّیَّةِ وَ عِرْفانَ الْحُرْمَةِ بِفَضْلِکَ وَ رَحْمَتِکَ یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ.

بعد از اتمام دستور، هفت روز از این آب بدون اینکه بفهمد به وی بنوشانید. میتوانید کمی از آب را داخل شربت یا لیوان شیر برایش بریزید

نکات: انجام این دستور وقت زیادی میبرد لذا به این شکل انجامش دهید: بطری یا ظرف آب را جلوی خود قرار داده و سوره یس را هفت بار بر آن بخوانید و در پایان بر آب فوت کنید و آنرا داخل یخچال بگذارید

شب دوباره ظرف را جلوی خود گذاشته و سوره طه را 7 بار بخوانید و باز فوت و داخل یخچال!

فردا صبح و شب هم سوره های دیگر را به همین ترتیب بخوانید. وقتی سوره ناس را هفت بار خواندید و تمام شد دعای فوق را سه بار آب بخوانید و فوت کنید
اگر وسط قرائت کار ضروری پیش اومد آیه رو کامل کنید و بر آب فوت کنید و سریع کارتون رو انجام بدید و برگردید و با بسم الله الرحمن الرحیم شروع و بقیه قرائت را بر آب ادامه بدید

بعد از اتمام مصرف آب، اگر مقداری از آن آب باقی ماند، آنرا در محل پاکی یا باغچه بریزید و بطری یا ظرفی که در آن، آب بود را بگذارید خوب خشک شود! بعد از آن میتوانید دوباره از آن ظرف استفاده کنید

---------------------------

البته قبلا در سایتهای حوزوی پاسخ بنده تا حدودی به شرح زیر داده شده :

لازم است به این نکته توجه داشته باشید که ضعف سند باعث بی اعتبار شدن محتوا در دعا و مسائل اخلاقی نیست.

در مسائل اخلاقی و ادعیه، در صورتی که محتوا با اصول و ارکان اسلام مخالفتی نداشته باشد قابل اعتماد و عمل می باشد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی حوزه

سؤال سیزدهم: کتاب مشارق انوار الیقین معتبر نیست
فاضل محترم نگاشته: «حضرتعالی درباره کتاب هایی مانند مشارق انوار الیقین حافظ رجب برسی و تفسیر فرات فرموده اید: «اگر به زبان حدیث آشنا باشیم، خواهیم دید بسیاری از کتب چون مشارق أنوار الیقین تألیف الحافظ رجب برسی و تفسیر فرات کوفی، صحیح است و غلوّی در کار نمی باشد.»
نویسنده مزبور سپس در ردّ آن بحثی مفصل در بی اعتبار بودن سند خطبه «البیان» نموده و ادعا کرده بزرگان شیعه آن را جعلی می دانند و اعتراضاتی نیز درباره کتاب مشارق الانوار نموده است.

پاسخ استاد حسن رمضانی شاگردِ شاگردِ حضرت علامه حسن زاده آملی: اگر کسی تدبّری کوتاه در عبارت حضرت علامه نماید به روشنی می یابد که این عبارت در مقام آن نیست که ادعا کند هر چه در تفسیر فرات یا مشارق الانوار آورده از جهت سندی قابل اعتماد است، بلکه در مقام آن است که مفاد کلی این کتاب ها غلوّ نیست و این که عده ای فرات کوفی و حافظ رجب برسی را غالی شمرده اند باطل است.

این سخن در حقیقت در مقابل جریانی است که این نوع احادیث را در شأن اهل بیت (ع) نمی پذیرند و مقام امام را مادون این مسائل می دانند. در حالی که آشنایان با معارف الهی تفسیر صحیح این گونه روایات را فهمیده و در آن غلوی نمی یابند. پس سخن این است که مضمون کلیّ کتابهایی چون تفسیر فرات و مشارق غلوّ نبوده و سخنانی است حق؛

و اهل دانش می دانند که صحّت مضمونی ربطی به صحت سندی ندارد تا فاضل محترم خود را به زحمت انداخته و اشکالات سندی خطبه بیان را طرح نماید. علاوه بر آنکه جمعی از بزرگان شیعه چون سید حیدر آملی، حافظ رجب برسی، ملا محمد تقی مجلسی، قاضی سعید قمی، فیض کاشانی، و ... آن را تلقی به قبول نموده اند تا جایی که مجلسی اول در شرح خطبه بیان آن را بدون شائبه اسناد به آن حضرت داده و قاضی سعید شهرت آن در میان عامه و خاصه را مغنی از بحث سندی می دانسته است.

منبع: پاسخ به برخی از شبهات پیرامون مطالب حضرت علامه حسن زاده آملی

وفّقکم الله لکل خیر