تقلب در امتحان

تقلب در امتحان آنلاین

سلام و عرض ادب ،‌بنده در دانشگاهی درس میخوانم که ،در امتحانات آنلاین ،تقریبا اکثریت دانشجو ها تقلب میکنند. من در این دانشگاه مهمان هستم و برای قبولی باید جزو ۲۰ نفر برتر باشم . اساتید نیز به همین دلیل سوالات را بسیار بسیار سخت تر از حالت حضوری طرح میکنند ،‌چون میدانند که دانشجو ها تقلب میکنند. آیا الان که حق من ضایع میشود و موجب قبول نشدن من میشود ،‌من اجازه دارم تقلب کنم ؟ من مهمانم و متاهل شده ام و مجبورم در این دانشگاه بمانم . درسم را هم کاملا میخوانم در حدی که اگر حضوری بود ،‌بالای ۱۸ میشدم اما الان به شدت سخت میگیرند و اکثریت هم تقلب میکنند. ترم قبل همین نمره حدود ۱۸ شدم و جزو ۲۰ درصد برتر. اما این ترم ۲ میلیون و ۵۰۰ هزینه مهمانی داده ام و اگر قبول نشوم به دلیل اینکه دیگران تقلب میکنند  ، باید به دانشگاه خودم در شهر دیگر بروم و ازدواج و .. ام بهم میخورد یا با مشکل مواجه میشود. من کاملا مطمئن هستم که در سطح ۲۰ نفر برتر هستم و ترم قبل هم اثبات شد .
موضوعات مشابه: 

تقلب در آزمون استخدامی

با سلام خسته نباشید بنده  یه سالی هست توی یه اداره استخدام شدم ازمون دادم قبول شدم ولی در مراحل پزشکی چند موردشو پسر خالمو فرستادم جای خودم چون مشکل مادر زادی داشتم مانند کم شنوایی خفیف و کور رنگی حال میخواستم بدونم حقوقم حلاله یا نه؟ مرجعم: حضرت اقا مقام معظم رهبری ممنون میشم جواب بدین

پشیمانی از تقلب

ببخشید من دانشجو کارشناسی هستم و سر دوتا از امتحاتاتم تقلب کردم وقطعا این تقلب تو نمره ی من تاثیرداره والانم پشیمونم ازطرفی اکه ب استاد و دانشجوهاهم بگم وجهه خودمو خراب کردم بایدچیکار کنم؟؟؟

تقلب! چه واژه گناه آلودی

انجمن: 

[="Tahoma"][="Navy"]با سلام...
یکی از افراد خیلی نزدیک به من تقلب فراوان میکند و چون بنده سنم از ایشون پایین تر هستش به حرف های من گوش نمیکنند و میگویند که وقتی همه افراد کلاس تقلب می کنند دیگر تقلب گناهی ندارد.
من مطمئن هستم که این حرف کاملا غلط هستش.
از آنجایی که من خیلی به ایشان نزدیکم و خیلی دوستشان دارم؛می خواهم که گناهی از ایشان سر نزند.
به بنده راهکاری میدهید که بتوانم او را از این گناه نجات بدهم؟
[/][/]