انجمن مشاور وتربیت

چگونه بحث صیغه را با یکی از اقوام مدنظر مطرح کنم؟

سلام
من مدتی هست که به فکر ازدواج موقت افتادم
مزایای اینکار زیاده مخصوص برای منکه ویژگی هاشو دارم یعنی جوان و مجرد و فراهم نبودن ازدواج دائم.

البته راه های کنترل شهوت رو امتحان کردم که موفق نبودم زیاد دوست ندارم وارد این مقوله بشم چون کارشناس محترم در جریان چم و خم مشکلات هست.
در همین راستا به ازدواج موقت فکر میکردم و در اینترنت جستجو میکردم که متوجه شدم صد رحمت به ازدواج دائم ! اگر ازدواج دائم یه خونه با یک شغل میخواد، ازدواج موقت یک میلیونر میخواد! مخصوص اینکه فلسفه ازدواج موقت تامین مالی زن هست. آنچه که من دیدم و شنیدم و در سایت ها خواندم خانم هایی که دنبال ازدواج موقت هستن 99 درصد فراتر از احتیاجات خودشون پول میخوان در واقع آنچیزی که در زدواج دائم پیدا نکردن رو در ازدواج موقت میخوان. به نظرم تا همینجا توضیحات کافیه.
از این کار صرفنظر کردم که یادم افتاد دز همین فامیل خودمان دختری هست که طلاق گرفته. رابطه ی خانوادگی نزدیکی داریم. 3 ماه نامزد کرده و یکسال هم از عقدشان میگذشته که مسئله به جدایی کشیده علت هم کلاهبردار بودن مرده بوده. بعد از دستگیری و دادگاه و شاکی و.. خانواده دختره از همه چی مطلع میشن و طلاق غیابی میگیرن مرده هم فراریه.
از دختره اگر بخوام بگم از من دو سال بزرگتره . از ظاهرش خوشم میاد . از خونواده های روشنفکره ولی اهل بازی دادن کسی نیست. یعنی دختره هویت و ریشه داره. این خانم از وقتی طلاق گرقته از نظر اخلاقی(نمیخوام بیشتر توضیح بدم) بی تابی میکنه.بصورتی که به جرات میتونم بگم اگر خدایی نکرده بخوام می تونم باهاش باشم. اما من میخوام بحث محرمیت و صیغه رو بهش بگم. اما از طرح این مسئله نگرانم! خانوادشون جلوی خانواده ما حجاب نمی کنند. موقع سلام و علیک هم با هم دست میدیم(یعنی میتونم خودمونی بشم اما اشتباه برداشت نشه دختره مشکل داری نیست و با شخصیته). اما نمی دونم چطوری این بحث و پیش بکشم و نظرشو بدونم ، بدونه اینکه عکس العمل نامتعارفی ازش ببینم آخه متعصفانه تو جامعه ما اینجور مباحث بدتر از رابطه نامشروع و گناه هست. لطفا بنده رو راهنمایی و کمک کنید. بخاطر رابطه نزدیک خانواده ها ممکنه هر حرکت اشتباهی به کیش و مات ختم بشه. برای همین به فن بیان قوی و سنجیده نیاز دارم.
ممنونم