ابهامی در مورد حجاب

روسری رنگی!

سلام پوشیدن روسری شاد و رنگی زیر چادر اشکال دارد؟ایا اگر روسری روشن زیر چادر بپوشیم از پاداش و ثواب حجاب و چادر کم میشود؟ و فایده ندارد؟ من به روسری های رنگی و مدل بستن آنها علاقه دارم در این صورت پوشیدن چادر اگر زیر چادر این ها را بپوشم اشکال دارد؟از ثواب آن کم میشود؟ و ایا رعایت حجاب و چادر پوشیدن با استفاده از این مدل ها و ... نیت ما را خراب میکند؟ من دوست دارم چادر بپوشم اما چادر بدون اینها (روسری های رنگی و مدل انها) یکنواخت است و اینها برای من انگیزه شده اند، کار و نیت من اشتباه است؟

حجاب کنیزان

انجمن: 
 با سلام  چرا در قرآن گفته شده زنان میتوانند در مقابل خدمتگزاران خود بی حجاب باشند ؟ مگه خدمتگزاران نا محرم نبودند؟ چرا حد دقیق حجاب در قرآن (گردی صورت دست ها تا مچ) گفته نشده؟ 

سوالی در مورد حجاب

با عرض سلام خسته نباشد.
سوالی که دارم اینه.من خودم شخصا به حجاب اعتقاد دارم اما تازگی ها یه ابهامی تو ذهنم ایجاد شده.مثلا فرض کنیم یک دختر خیلی ساده با قیافه و وضع معمولی،کمی از موهاش بیرون باشه.آیا فرد نامحرم با دیدن او تحریک شده و دچار لذت میشود؟
خب اگرجواب این باشد که بله مرد تحریک میشود پس چرا صدا و سیما فیلم های خارجی را پخش میکند؟و مردازنانی را میبینند که سر ،گردن ،و موها و دستشان بیرون است.خب من احساس میکنم این مسئله برای مردان عادی شده و با دیدنچنین مسئله ای تحریک نمیشوند.از اقوام هم شنیده ام که میگن در خارج از کشور، مردای خاجی اصلا به زنها نگاه نمیکن و این موضوع برایشان عادی است.البته چون فرمایش خداست رعایت حجاب واجبه ولی میخواهم جواب سوالاتم را بدانم.عرض بنده این است که احساس میکنم در جامعه ی امروزی مردان با دیدن خانمی که ظاهری ساده دارد اما کمی از موهایش بیرون است تحریک نمی شوند.
لطفا پاسخ دهید.